2015. december 28., hétfő

Párhuzamos életek

Sikerült lefejtenem magam a kanapémról, jövök be bulizni Budapestre, a Toldiba megyünk táncolni, végigegyeztettem a kisbarátokkal, hogy kivel hol találkozom, jó lesz nagyon. Szép ruhák vannak rajtam, a francia tornacipőm, az aurám parfüm illatú.

Felszállok a vonatra, az egyik tanítványomba botlok, imádom, okos, de link, leszar mindent, elmúlt 19, de csak tizedikes, többször bukott. Töriből zseni, és nagyon jó a humora. A suli által összeállított élelmiszercsomagok egyikét a családja kapta, sokszorosan hátrányos helyzetűek, néha az osztályfőnöke vesz neki szendvicset.

Szia Dani, hova mész? 
Dolgozni, éjszakára.
Hova?
A Tescoba. Árut feltöltök. Tegnap is voltam, nem sikerült aludni azóta.
Jézusom.
Ja, nem gáz, ezt a két hetet végigtolom így, jó pénz. Csak a suli előtti éjszaka is reggel 4-ig dolgozom, ne haragudjon, ha majd fáradt leszek angolórán.

Én meg jó dolgomban azt sem tudom, mit csináljak, szünet van, semmi dolgom, bulizni megyek, ahol ötszáz forintért isszuk az Irsai decijét. Nem is tudom, mit mondjak.

Semmit?

6 megjegyzés:

  1. Nem haragszol ra, ha faradt angoloran, pl. A tobbit majd meglatod.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaaa, nem erre, ez egyértelmű. Hanem a kontrasztra, meg hogy ilyen helyzetben vannak körülöttem lévő emberek. Ő egy gyerek, nem ezt kéne csinálnia a téli szünetben.

      Törlés
    2. Nem, tényleg nem ezt kéne,van egy határ ameddig lehet segíteni, de senki sorsát nem lehet és nem is szabad átvállalni. Én szorítok a fiúnak, hogy ki tudjon ebből lépni, tovább tudjon tanulni, tudjon boldogulni.

      Törlés
    3. értettem, hogy érted. arra gondoltam, hogy mindenki ott, és úgy segít ahogy tud, a többit majd meglátod- on pedig azt értettem, hogy ki tudja, esetleg tudsz majd máshogyan is segíteni. nem lehet mindenki problémáját átvállani/megoldani, de ahol lehet segíteni, ott miért ne tennénk? szerintem neki az is segítség, hogy nem haragszol majd rá. sajnos nem mindenkinek van olyan szerencséje hogy jó helyre/családba/országba/korba, és még lehetne sorolni, születik, és igen, néha üvöltőek tudnak lenni a kontrasztok.

      Törlés
    4. amiatt, hogy bukott, gondolom, a mindenféle ösztöndíjak, meg a nehéz sorsúak továbbtanulását támogató alapítványok anyagi segítségnyújtása szóba sem jöhet. (?)
      ha egyáltalán van olyan.
      ha egyáltalán szeretne továbbtanulni. (?)
      (bocsánat, csak hangosan ötletelek.)

      Törlés
  2. néha az ember szarul érzi magát, hogy neki milyen jó, aztán azért érzi magát szarul, hogy hogy van pofája szarul érezni magát. legalábbis én néha.
    chillag

    VálaszTörlés