2019. április 27., szombat

and it's suddenly summer

A héten szépen, lassan visszatért az energiaszintem, de ez a front durva volt. Azért mikor pénteken hajnal 4:50-kor jelzett a telefonom, hogy ébresztő, mehetek edzeni, akkor úgy éreztem, hogy meghalok. De egy óra múlva, mikor ráálltam a futógépre, hogy bemelegítsek, akkor már nagyon jó érzés volt, hogy ekkora lelkierőm van, és az a reggeli edzés át is lendített a heti holtponton - azóta kifejezetten jól érzem magam a bőrömben megint. 

Boldog vagyok attól, hogy jó idő van, és pólóban lehet flangálni a városban, reggelente farmerdzsekiben tekerek be, és mire beérek, már melegem van. Mostanában hazafelé, ha nem érzem úgy, hogy minél gyorsabban haza akarok érni, akkor más útvonalon bicajozom, mint amerre szoktam, és tekergek kicsit a fürge kis járgányomon, amerre kedvem tartja.  Így alakult, hogy elkavarodtam a múltkor a Boráros térre, és ha már arra jártam, megnéztem az Adidas outletet, amiről már több barátnőm nagy lelkesedéssel mesélt. Fú, és tényleg meglepően jó, egyrészt nagyon szép cuccok vannak, nincs az az érzésem, hogy a gagyi maradékot szórják ki, másrészt tök jó áron lehet találni edzős ruhákat, kb 5 ezerért vettem a nadrágokat, és 4-ért a felsőket - vannak persze drágábban is, de ilyen áron is simán lehet válogatni, és méretek is vannak. A legtöbb sportruhám a tescoból és a lidlből származik, és ott sem sokkal olcsóbbak. Úgyhogy most újabb motivációm akadt, hogy mozogjak - és tényleg, ha van szükségetek ilyesmire, mindenképp nézzetek be. 

Az új Solange (ő Beyoncé húga) albumot hallottátok már? Annyira csodálatosan kora nyári, mindig táncolgatok kicsit, ha hallgatom, nem lehet nem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése