2019. július 29., hétfő

just to let you know

Mostanában akármikor megyek Vácra, elromlik az idő, pedig annyira lett volna kedvem strandolni a megszokott helyemen a Duna-parton, a nagy fák alatt a szép házaknál. Holnap reggelre van időpontom a szerelőhöz, rakatok indításgátló-gombot a Jaguárba (nem jaguár, hanem egy kis szuzi, de a sógornőm öccse azt mondta, őt egy jaguárra emlékezteti, haha, azóta csak Jaguárnak hívom). Kicsit talán megnyugszom tőle, mert még mindig sokszor van, amikor felébredek éjjel, hogy kimegyek az erkélyre, megnézni, megvan-e még. Kicsit családozom, megnézem a nagynéném, sorozatot is néznék, csak nem hoztam a laptopomhoz töltőt, így max olvasni tudok. Rosszul alszom éjjelente, hajnalban ébren vagyok, mint a nyugdíjasok, és ez itthon (Vácon) főleg igaz. Meg úgy érzem, nem bírom igazán megélni ezt a nyári szünetet, nem tudok mit kezdeni a szabadsággal, álmomban is sokszor sulizom meg tanítok. És közben meg rohamosan telik, mindjárt augusztus, úristen. 

kris atomic

5 megjegyzés:

  1. Jajj, pedig én annyira irigyellek a szüneted miatt! Már vagy egy hónapja várom a szabadságomat, és még mindig 1 nap van hátra, aztán persze meg az én 11 napom úgy el fog röppenni, hogy észre sem veszem. :(

    (Egyébként meg kell vallanom, hogy borzasztóan tetszik a stílusod, olvasgattam pár régi bejegyzésed, és nem is tudom, olyan inspiráló vagy, tényleg. Szóval köszönöm az élményt, de komolyan:)

    VálaszTörlés
  2. Jó, most már vegyünk egy utángyártott töltőt és ássuk el egy közös titkos helyre :))

    VálaszTörlés
  3. Egy kis B es D vitamin esetleg? :)

    VálaszTörlés