2013. november 16., szombat

Gourmande

Az a helyzet, hogy már előre borzasztóan fáradt vagyok, hogy jövő héttől halálra fogom magam dolgozni. Jó persze, napok óta egyfolytában rohangálok és intézkedek, meg ugye szerintem eléggé rá is stresszeltem erre az egészre, folyamatosan agyalok rajta, meg a szomorúság, no meg az edzés, és mindez így együtt kicsit leszívott. No de hát erre van a hétvége, hogy takarítsam és csinosítsam a lakást, vanília illatban főzzek, süssek, pihenjek, aludjak, filmezzek és blogot írjak, és kitaláljam mire költsem majd az első fizumat, nem? 

Reggeli mellé kiolvastam két BBC Good Foodot (a mostani elég nagy csalódás), és rengeteg inspirációt kaptam, de végül csirkés-ananászos-kókusztejes curryt fogok főzni (amit szoktam), meg vacsira tejbegrízt Nesquick kakaóporral. Igazi gourmand(e) vagyok, hah.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése