2014. február 12., szerda

Things organized neatly: Nélkülük sehova

Mostanában ezek a cuccok vannak hozzám nőve. Persze minden csupaszín, de valahogy kivételesen jobban tetszett így feketén-fehéren. 


1. The Body Shop citromos testvaj, ajándékba kaptam egy barátnőmtől, én kézkrémként  (is) használom. 
2. Bijou Brigitte hajgumi, just in case.  
3. iPhone 4S. Annyira szidja mindenki, hát nem tudom... Én ennél tökéletesebb telefont/mindenre-jó-kütyüt nem tudok elképzelni. 
4. Paul Frank pénztárca. Hamar rá szoktam unni a tárcáimra, el is nyűvöm őket, ezt már három éve használom, és nincsen kedvem lecserélni. 
6. Orbit Drops cukormentes cukorka. Csak a görögdinnyés! "Ilonka, kaphatok zöld cukrot?"-kérdezi az unokahúgom naponta többször. Múltkor meggyanúsítottam, hogy csak a zöld cukor miatt szeret, de állítja hogy nem.
7. See by Chloé.
8. The Body Shop Born Lippy passionberry szájfény/ajakápoló. Anyukámnak vettem nemrég, de annyira finom illatú/tökéletes állagú hogy magamnak is kellett venni.
9. A kulcsaim fém rénszarvassal, ajándékba kaptam.
10. Paperblanks zsebnaptár, a születésnapi ajándékom volt, pont jó méret, és csodaszép, bár az életem főleg a google naptáramban tervezem, de jegyzetelni ide szoktam.
11. iPad Mini, az anyukám-varrta pöttyös tokban. 

Én szívesen látnám a többi blogger táskájának titkait, ha van kedvetek, osszátok meg velünk a titkokat ti is.

16 megjegyzés:

  1. Ha nem felejtem el, megcsinalom :)

    VálaszTörlés
  2. A kettest és a nyolcast nem bírtam beazonosítani, amíg ki nem derült, hogy két külön tárgy. :D

    csináltam a kedvedért, igazi working girl:
    http://kepfeltoltes.hu/140212/contents_www.kepfeltoltes.hu_.png

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért az a rózsaszín pénztárca egyensúlyozza a sok bizniszbizbaszt! :)

      Törlés
    2. A rózsaszínt kikérem magamnak, az igazi meggypiros, szettben a kulcstartóval, csak ilyen f*scsi képet csinál az ipad. De az iphone-nal meg nem fotózhattam, mert annak meg rajta kellett lenni a képen. firstworldproblems#
      (meg amúgyis, van ott még egy dior rúzs, egy elektromos cigaretta meg egy übernarancssárga szemöldökcsipesz is, szóval nem vagyok teljesen reménytelen.)
      jó, persze nem olyan mádám dö kompoziszión, mint *egyeseknek.
      :)

      Törlés
  3. Tök nagy szerencse, hogy megírtad ezt a posztot, mert így muszáj volt lefotóznom meg leírnom és így nem maradt idő a konyha kitakarítására (már reggel óta kerestem a halogatásra indokot):
    http://thingzmikelikes.wordpress.com/2014/02/12/beallni-a-sorba-es-taskatartalmat-mutogatni-d/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na. És 2 hónapja még pont ugyanilyen Samsung külső vinyó lett volna az én képemen is, csak sikeresen elvesztettem.
      Honnan is van? :p

      USB külső vinyó az amúgy da best szerintem is.

      Törlés
    2. Én hónapok óta vadászok külső vinyót, de nem találom az igazit!

      Törlés
    3. Ó, én mindig az öcsém által jutok ezekhez. Ő a beszerző, ő tudja, mi a jó nekem. Ezt a Samsungot nagyon szeretem, mert szép is. Van egy másik is, az nem ilyen cuki, de legalább sok cucc elfér rajta.
      Én nem vagyok nagy kütyümán, általában csak az öcsémtől szoktam örökölni mindenfélét, de azokat mindig nagyon szeretem, mert ő viszont kütyümán és válogatós :)

      Törlés
  4. Ú, ez de jó ötlet....én is lefotózom nemsoká ;)

    VálaszTörlés
  5. én akarom látni színesben!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. http://kepfeltoltes.hu/140212/1210413743image_www.kepfeltoltes.hu_.jpg :)

      Törlés
    2. jajdeszéééééééééééép! :)

      Törlés
  6. csináltam én is: http://atelobrob.blogspot.hu/2014/02/molnar-ilonka-felhivasara-taskam.html#more

    VálaszTörlés
  7. http://eklektikusan.blogspot.hu/2014/02/nelkuluk-sehova.html
    :)

    VálaszTörlés
  8. ilyet régóta szeretnék készíteni én is, csak mindig oda lyukadtam ki, hogy tök snassz dolgaim vannak, úgyhogy sose lett belőle semmi. azóta is snassz dolgaim vannak, de azért lett fotó, kedvet kaptam :)

    VálaszTörlés
  9. ahhh, nagyon örülök hogy ilyen sokan kedvet kaptatok!

    VálaszTörlés