2014. május 25., vasárnap

Minden oké

Az ágyamban ülök tiszta pizsamában, frissen mosott ágyneműben, a lakás ragyog, a cuccaim kivasalva, a táskám bepakolva, a szendvicseim elő vannak készítve holnapra, és persze nem bírtam úgy lefeküdni, hogy ne írjak egy picit - már megint elrepült a hétvége. Volt egész sok alvás, főztem, napoztam a kertben (úgy fél órát, mert aztán jött az eső), néztem sorozatot a macskával az ölemben, voltam esküvőn, kergettem a gyerekeket, kutyáztam, szombaton hajnal 4-ig beszélgettem egy paralimpikonnal (aki az egyik legérdekesebb ember, akit mostanában megismertem, és most egy kicsit átértékelem a dolgaimat miatta), voltam kissé másnapos a délután 3-tól hajnal 4-ig folyamatosan fogyasztott fröccsöktől, de aztán helyrejöttem anyu ipari mennyiségben fogyasztott bodzaszörpjétől meg az ebédtől, és aztán futottam, takarítottam, mostam, bevásároltam, vasaltam. Szerintem elég jó kis hétvége volt, most pedig egy laza hét jön, jajdejó.


Vegyük észre, hogy az Elle francia, Tamkótól kaptam! <3



ma este 

szeretem.

Őket paparazziból fotóztam, olyan szépek voltak ott a parton csupaszerelmesen, mintha valami filmből léptek volna ki.

Klipsch projekt

virágok aputól

2 megjegyzés: