2014. május 19., hétfő

Na akkor hétfő

Hát ez a hétvége megint nem a kertben napozásról, a bringázásról, meg a napsütéses teraszokon való rozéfröccs-szürcsölgetésről szólt, pedig az az igazság, hogy úgy terveztem. Azért végül nem volt rossz, mert annyira jó most így a lakás, hogy öröm volt reggel felkelni és körülnézni, mintha új lakásba költöztem volna, de tényleg, óriásit dobott rajta, nagyon-nagyon szeretem. Mondjuk jobb lett volna többet mozogni, szabadban lenni, de annyira undi idő volt, fúúúj. A szociális életem pedig azért nem volt teljesen elhanyagolva, mert jött a bátyám, apu, meg a két kicsi, és míg összeraktuk a bútorokat, nagyon sokat ökörködtünk meg játszottunk, ettünkittunk, jó volt nagyon. Viszont most a héten már majdnem minden estére van találkám, vacsi, fröccstervek, szóval jól behozom a lemaradást.
 
Érdekes egyébként, hogy így, hogy pihentem és lazultam, nem esik nehezemre a hétfő, energikus vagyok és kisimult, elég szokatlan érzés így a hét elején. És persze most, mikor tanítanom kell, már süt a nap tiszta erőből. Pont most olvastam, hogy a héten már 27-30 fok lesz, szóval hello, nyár. Ja, és van új, kölyökre fiatalodott kutyám, koromfekete, rövid, samponillatú, ölelgetnivaló, pihe-puha frizurával, kiborotvált, bársonyos, simogatnivaló hassal. Mondjuk 2 napot depressziózott utána, mindig megy a hiszti ilyenkor, de megéri. Majd most a héten, ha nem zuhog az eső, és végre újra tudunk csavarogni, megmutatom, milyen kis csini. 

chelsea herrick

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése