2014. július 26., szombat

I need a pool

Megint találtam egy annyira molnárilonkás lakást, hogy szerintem ide én alanyi jogon be kellene, hogy költözhessek. A matrjoskák! Meg a színes csecsebecsék! A sárga relief feliratok a falakon! És a diszkógömb!








Ilyen patchwork takaróm már van is, cuki anyukám keze munkája, ő a nyári takaróm, és szuper, mert dupla, lehet alatta összebújni (már ha van kivel): 


És a lényeg, van medence! Meg a plüssállatnak feleségkutya (a fehér lányok a kedvencei):


Cikk, és még több kép erről az ausztrál lakásról ITT

Beszélgetés itthon a cikk kapcsán, anya hátul locsol a kertben (mindig locsol), én blogolok a teraszomon, szárad a hajam, tömöm a fejem dinnyével, kiabálok neki:

én: Anya, kell nekünk egy medence a kertbe!
ő: (gondolkodás nélkül) Jó!

5 megjegyzés:

  1. Egyértelmű az alanyi jog, én meg mennék hozzád pancsolni. Áááá. :-)

    VálaszTörlés
  2. hümp!... Medence :D Nagyon jó dolog! Nekem is kell :D

    VálaszTörlés
  3. Neviccelj, ha mehetunk pancsolni, én szívesen megyek alapot csákányozni, ásni, meg betonozni; meg utána kicsempézni is!

    VálaszTörlés