2014. augusztus 1., péntek

Spontán

Tegnap voltunk színházban, egy improvizációs darabot láttunk az Ó utcában ITT (online jelenlétük mondjuk nulla, se műsort, se más infót nem találtam, de azt tudom, hogy a legközelebbi előadás szeptemberben lesz), egy műsorvezető volt és 3 színész, mindenki nagyon fiatal. Úgy képzeljétek el, mint a Beugrót, csak sokkal-sokkal jobb volt, és nagyon szépen be volt vonva a közönség is, hát, régen nevettem ennyit, főleg ennyire őszintén. Anya mindig hallgatja a rádiókabarét, és mindig ki vagyok akadva, hogy mennyire unalmas, sótlan, erőltetett, és csupapolitika az egész, hát itt meg el voltam ájulva, hogy mennyire viccesek, lazák, ötletesek és kreatívak ezek a növendék színészek, de tényleg, szenzációs élmény volt, nagyon ajánlom. No meg kaptunk egy felest az előadás előtt (minden vendég kapott, nem csak mi), ami így 30 fokban több volt, mint vicces. Köszi a tegnap estét az Improháznak, és neked is, Gabesz!


1 megjegyzés:

  1. Nagyon szívesen, én is nagyon jól éreztem magam! :) Csináljunk még sok ilyet együtt! :)

    VálaszTörlés