2014. december 1., hétfő

Bday

Még olyan is volt, hogy tudjátok, nekem a világ legidiótább időpontjában van a szülinapom, decemberben a két ünnep között, és emiatt nekem mindig elfelejtődik, nem kap hangsúlyt, mert ugye kinek van ideje/energiája még valamit ünnepelni ebben a zsúfolt időszakban, meg hát akár csak vacsizni is minek menjünk el, mikor rosszul vagyunk az otthon levő kajamennyiségtől? A kedvencem pedig, hogy ezt karácsonyra ÉS a szülinapodra kapod. Nyau. 

Na és képzeljétek, a pasim is béna időpontban született, hozzám egészen közel (jó, 4 évvel előbb azért). Így megbeszéltük, hogy előrehozzuk, 1 hónappal mindkettőnk szülinapját, és meg is csináltuk. Mindketten kaptunk szép kis ajándékokat, volt készülés, virág, vacsi, cukiskodás és bújás, igazi, hamisítatlan szülinapja volt mindkettőnknek.


18 megjegyzés:

  1. én dec 17, tesóm dec 29, unokatesóm dec 25, nagybátyám (az uncsitesó apja) dec 26 :D

    VálaszTörlés
  2. ó és természetesen nagyon boldog eljövendő születésnapokat neked! :)

    VálaszTörlés
  3. sztem a dec31-es szülinapot és a jan 13-as névnapot nem lehet überelni :D

    VálaszTörlés
  4. nekem karacsony elott egy nappal van a nevnapom es mar gyerekkoromban olyan onerzetes gyerek voltam, hogy kikoveteltem a kulon ajandekot :))))

    VálaszTörlés
  5. story of my life. december 26, de mindig megünnepeltük már 24-én, és hiába könyörögtem, sose volt külön ajándék, mert a szüleim nem értették, miért lenne az jó, úgyhogy egész addig, amíg nem találkoztam a férjemmel, igazából nem volt szülinapom, mert az egész egybe lett mosva a karácsonnyal. a férjem viszont hajlandó külön eseményként kezelni :)

    VálaszTörlés
  6. Olyan jó olvasni a bejegyzéseidben azt, hogy "pasim" :))
    Boldog születésnapot nektek!

    VálaszTörlés
  7. Nahát, mennyi Bak jegyű gyűlt itt össze! :) Ilonka, pontosan tudom miről beszélsz, az enyém is a 2 ünnep között van.

    VálaszTörlés
  8. hátakkoristenéltessen titeket :)

    dec27, csatlakozom a klubhoz.

    VálaszTörlés
  9. Van egy Ádám nevű barátom, aki december 28-án született. Szerintem ő járt a legrosszabbul.

    VálaszTörlés
  10. De a lényeg: boldog szülinapot!

    VálaszTörlés
  11. Boldog szülinapot mindkettőtöknek!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon boldog szulinapot nektek! En is kaptam grapeftuit tusfurdot a szulinapomra! Felteve, hogy tenyleg az van a kepen.:) Puszik

    VálaszTörlés
  13. hell yeah! december 24 - névnapom is decemberben van, mi kell még?! :D Szóval boldog szülinapot :)

    VálaszTörlés