2014. december 2., kedd

Time is on my side

Persze a múlt hét közepén még óriási portfólióírásban voltam, így csütörtökön úgy léptem le és költöztem be Budapestre dolgozni rajta, hogy a porcicák kergetőztek a padlón, sőt, még a mosatlant is ott hagytam, ami igazán nem jellemző rám. És mondanom kell, ma, amikor hazaértem munka után, annyira reménykedtem, hogy valami tündér megszánt, de nem, egy kicsivel sem lett jobb a helyzet itthon, iszonyatosan ráférne egy komolyabb takarítás a lakásra. Viszont ma nem volt energiám nekiállni, majd holnap. Ja, holnap is diákom, aztán meg programom van kb este 10-ig, úgyhogy majd azután. Tudom, takarítónő. Mondjuk délután itt volt a bátyám, és nem értette, miért mentegetőzök, de egyrészt ő fiú, másrészt egy olyan tágas lakásban, mint az enyém, valahogy a kosz és a kupleráj is kevésbé szembetűnő. 

Nagyon szeretnék időt magamra, a blogra (kéne egy kis facelift neki), kozmetikusra, csontkovácsra, sportra. No, majd kerítek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése