2015. február 9., hétfő

Na legyen végre este

Alig bírtam hazatekerni, annyira csúszott a havas út. Még két diákom van este 6-ig, aztán séta a kutyával (brrrr), bevásárlás (sajnos nincsen itthon semmi kaja, pedig muszáj lenne beszerezni zöldségeket meg mandarint), be kell ugranom még a suliba (bent hagytam a kijavítandó dolgozatokat), gyorsan kijavítom őket, és már moshatom is le a sminkem, burkolózhatok is be a takarómba a kanapén, és kezdhetem az Affair 4. részét*. Ha jól számolom, úgy 9 körül.  

*Már nem tudom, kinél olvastam, de tényleg az a baj vele, hogy a főszereplő színésznő tökéletesen semmilyen, és nulla vibrálás van közte, és a férfi főszereplő közt, nem is értem.

2 megjegyzés:

  1. A nagy kémiát én sem látom a két főszereplő között, de Ruth Wilson nekem nem tökéletesen semmilyen. Szerintem pont, hogy nagyon jó mindkét nézőpontú szerepben. Dominic West is jó,és valahogy az, hogy miért vonzódnak egymáshoz, nem jön át.

    VálaszTörlés