2015. március 17., kedd

A szőrmegallér

A múltkor a pasim valamit keresett nekem az egyik fiókjában, és előszedett egy szép, régi, világos (mű)szőrmegallért. Szerintem meglepődött, hogy mennyire belelkesültem tőle, és rám hagyta, hogy persze, ha tetszik, használjam csak nyugodtan, és igen, én már láttam lelki szemeim előtt, hogy milyen jól tudom majd használni a helyes kis tavaszi kabátjaimhoz. És tessék, tényleg nagyon feldobta már a fekete bársonyzakómat is - és még mennyi tervem van vele! A gyerekek a suliban azt mondták, hogy trónokharcás. Nagyon tetszik. Olyan kár, hogy ilyesmit manapság nem lehet kapni.



Itt a plüsskutya épp öltögeti rám a nyelvét.

16 megjegyzés:

  1. De, de!! Nekem is van, fekete, imadom!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vettem! Nálunk sajna nem teremnek ilyenek a fiókban! :)

      Törlés
    2. Ezt értem:), de milyen tipusú boltban árulnak ilyesmit?

      Törlés
    3. Parizsban vettem a Galeries Lafayette-ben es ha jol latom sajat markas cucc!

      Törlés
    4. Mindig csinos vagy! A kutya hihetetlen, ahogy néz rád!!!! Nagyon csípem!

      Tamko tudja mitől döglik a légy! :)

      Én is ott szeretek(nék) vásárolni.

      Törlés
    5. Tamko, ez elég menő válasz volt. :)

      Törlés
    6. Bezzeg, köszi, és igen, szerintem is jól lejön a kutya és köztem lévő szimbiózis. :)

      Törlés
  2. Mostanában megint lehet kapni, azt hiszem a Promodban meg az Orsay-ben láttam pár szépet.
    És tényleg szép, és jól is áll. :)

    VálaszTörlés
  3. menő:)
    és a plüsskutya is jól áll neked, annyira cuki! <3

    VálaszTörlés
  4. Az isteni, klassz képeiddel elérted, hogy nekem is fotóznom kell most már a blogra - és végre van is hozzá elég fény... :)
    Szuper fotók!!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jól áll! Úgy szeretem, ahogy oltozkodsz.:-)

    VálaszTörlés