2015. október 12., hétfő

Helló, endorfinok

Tegnap este a nagy nihil közepette bejelentkezett egy fiatalember, akivel egy ideje barátkozom online, és egészen vicceset és jót beszélgettünk, majd kitaláltuk, hogy a héten találkozunk is. Én meg ettől annyira belelkesültem, hogy egyszerűen nem bírtam elaludni, majd mikor végül igen (olyan fél2 körül), akkor meg össze-vissza baromságokat álmodtam és félóránként felébredtem. Most szörnyen elgyötört vagyok, mert 6-kor kelnem kellett, de legalább van újra min (kin) legeltetni a gondolataimat. Az oldal szerint ugyanis iszonyúan összeillünk, a levelei alapján pedig okosnak, viccesnek, helyesnek tűnik. No meg jéghokizik és zongorázni tanul... Awww?

19 megjegyzés:

  1. aww, jéghoki <3 férfiállatos.

    VálaszTörlés
  2. Mike megelőzött...jéghoki uhhh! ;-)

    VálaszTörlés
  3. Mondjuk reméljük szebb lesz a mosolya, mint ezeknek a fiúkáknak:
    https://goo.gl/p7SsTw
    Megígérte, hogy van foga!

    VálaszTörlés
  4. "megígérte, hogy van foga" :DDDD Nekem van hokis ismerősöm és van foga, egy csomó :)

    VálaszTörlés
  5. :) látom a jéghoki mindenkit felizgatott:) Azért a zongoratudás mellett se menjünk el:) csuriban az újjak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csurizott ujjakkal cseszheted a zongorazast.

      Törlés
    2. Nekem halvány lila ibolyám sincs, milyenek azok a csurizott, csuriban lévő ujjak, világosítsatok felfele plíz!

      Törlés
    3. Olyan, mint amikor pisilned kell, es összecsavarod a labaidat, csak itt az ujjaidat (mutate, közepsö) fonod össze.

      Törlés
    4. :D hát összekulcsolod a mutató és középső ujjadat:)
      kuurankukka lehet, hogy valakinek úgy is megy a zongorázás, én sajnos nem tudok:)

      Törlés
    5. Ja, h fingers crossed:) én is azt hittem, h a fiúnak, azért nem értettem:D

      Törlés
  6. Ahol korcsolyazni tanulok, az összes jeghokisnak van foga :) ahogy koriznak, az meg kész awwwwww :)

    VálaszTörlés
  7. Izgi párosítás, de tényleg eléggé awwww ;)

    VálaszTörlés
  8. :D max. kevesebb fogkrém fogy :)

    Na jó, abbahagyom :D drukkolok meg minden :) (btw, kutyája az van? :D )

    VálaszTörlés
  9. Sosem jeghokiznek, mert tul nagy cuccot kene cipelni a buszon. Ez az egyetlen ok, amiert nem hokizom. A zongoraval ugyanez a bajom.

    VálaszTörlés
  10. Már megijedtem, hogy a Milorddal ismerkedsz, de ő épp eltörte a könyökét jégkorongozás közben, így szerencsére titokban sem tud zongorázni tanulni. :)

    VálaszTörlés
  11. őszintén drukkolok - noha engem különösebben sem a jéghoki nem vonz, sem a zongora - hogy ez az a pasi legyen, akitől sosem kell majd visszakérned a cuccaidat :)

    VálaszTörlés
  12. Mennek a drukkok. :) És amúgy meg áruld már el plíz, hogy hová kell felregisztrálnom, hogy ilyen jó pasikat találjak? :)

    VálaszTörlés
  13. Hiányzik ez nektek, lányok?

    http://index.hu/sport/jegkorong/2015/10/13/sulyos_serules_egy_ujpesti_hokimeccsen_korcsolya_vagta_meg_egy_jatekos_nyakat/

    VálaszTörlés