2015. november 28., szombat

A férfiak a Marsról jöttek

Ma egy csomót beszélgettem Miguellel. Nem személyesen, csak chaten, mert ugye az első és utolsó randink óta, ami már 2 hete volt,  nem találkoztunk. 

Szokott jelentkezni, de én már eléggé lemondtam róla, mert ha egy fiú, aki elméletileg udvarolni szeretne nekem, 3 nap csend után ír rám, hogy szia, hogy vagy?, én azzal nem nagyon tudok mit kezdeni, nem tökmindegy, hogy vagyok? Úgyhogy tegnap délután írt megint (hello, how are you?), én nem válaszoltam, aztán este is írt, én megírtam neki, hogy nem érek rá, mert táncolni megyek épp egy csomó gyönyörű fiatalemberrel, és aztán ma is írt, és gondoltam, ha ennyire kitartó, akkor na jó, üsse kő, akár kicsit beszélgethetek is vele, úgysincs más dolgom, minthogy egy spanyol don juannal udvaroltassak magamnak.

Na és kiderült, hogy szerinte miattam nem találkozunk. Ez úgy derült ki, hogy szeretett volna holnap látni (mondjuk ezt elég cuki stílusban adta elő), én pedig lepattintottam, mert készülnöm kell a portfólióvédésre meg a bemutatóórámra, mert hétközben nem bírok foglalkozni vele, és nem merem az utolsó hétvégére hagyni az egészet, meg én 2 hete úgy érzem, hogy lebegtet, és nem vagyok hajlandó az első szóra ugrani. És akkor kifakadt, hogy hétközben mindig nagyon elfoglalt vagyok (ez igaz, de tudnék rá időt szakítani, meg most először próbált meg bárhova elhívni, eddig konkrétumokról nem volt szó), és megbeszéltük, hogy találkozunk hétvégén (nem beszéltük meg, azt mondtuk, hogy next weekend maybe), erre én mégsem akarok/tudok találkozni. 

Szóval lehet, hogy akarja ő ezt a dolgot, csak félreértjük egymást, nem tudom, és lehet, hogy én vagyok túl egyszerű, de szerintem nem agysebészet a tudomásomra hozni, ha szeretne látni. Mindenesetre végül abban maradtunk, hogy most a héten valamelyik este találkozunk, aztán meglátjuk.

4 megjegyzés:

  1. szerintem az izgatja, hogy te nem alélsz el attól, hogy ő külföldi, és nem aludtál első szóra nála. Bár nem ismerem, de a fiúkat ez bosszantja.

    VálaszTörlés
  2. - randiztok, bejössz nála, megcsókol
    - neked ez túl gyors
    - oké, akkor lassít, pár napig nem keres
    - neked ez túl lassú
    - oké, akkor mérsékelten keres, néha rád ír
    - lepattintod
    - elmondja, hogy szerinte miattad nem tudtok találkozni
    - téged nem lehet ugráltatni :P

    komment: biztos csak meg akar fektetni, mint minden küldföldi :DD

    mindenesetre sok sikert nektek, drukkolás van :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. hát igen, extra nehezítő körülmény valóban, hogy nekem se jó semmise:)

      Törlés
  3. Koppány, frappáns összefoglaló! :D :D :D


    Remélem, ma találkoztok, hogy holnap már olvashassuk a folyt.köv-öt. Drukkolok! :)

    VálaszTörlés