2015. november 19., csütörtök

Problem fixed

Ma kaptam egy vadiúj, nagyon pici SONY laptopot. Hát jó. Minden problémám így oldódjon meg. Jó, ettől még nem tudom mi lesz, kell írni esetleírást, aztán majd kiderül. Munkahelyi balesetnek minősül, szóval valószínűleg nem kell fizetnem, viszont azért ciki, na. Örülnek egyébként, hogy nem lett semmi bajom. Én is örülök persze:). 

Kicsit izgulok a találkozó miatt, pedig megbeszéltük, hogy szétlazuljuk a dolgot, nulla elvárás, egy pohár bor teljesen baráti alapokon, de hát ismerjük ezt meg hát én is elkezdtem már gondolkodni, hogy akkor a gyerekeink három nyelven fognak beszélni, és szőke göndör hajuk lesz meg nagy fekete szemeik, hát szuper.

Én már a hétvége lázában élek, és már most annyi programom van, hogy mostantól szombat estig kvázi percről percre be vagyok táblázva, de egyik program jobb, mint a másik, és mindenhez nagy kedvem van már most.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése