2015. december 14., hétfő

Randiii

Úgy tűnik, hogy Pillával már megint találkozunk szerda este (6 körül), de arra gondoltunk, hogy ha akad még, akinek van kedve inni/enni velünk valamit, az jöjjön barátkozni, nagyon örülnénk. Én mondjuk leginkább bloggerekre, meg olyan kommentelőkre gondolok, akikkel azért elég jól ismerjük egymást, mert nekem fura szokott leülni valakivel, aki mindent tud rólam, én meg semmit őróla... Ha értitek, hogy mondom. :)

Részletek e-mailben, nála is, nálam is (de leginkább nála, bocs, Pilla, mert nekem holnap pl. meghalni sem lesz időm). 

Naaa:)?

6 megjegyzés:

  1. Jujj, dejó lenne, ha kutyabarat helyet választanátok, ezesetben nagyon szívesen mennék! :)

    VálaszTörlés
  2. nekem lenne kedvem (nem tudom en ismeros vagyok e :), 8 ig viszont edzesem van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ne viccelj, jucblogger?:) gyere, hátha ott vagyunk még, esetleg egyeztethetünk sms-ben, fb-on.

      Törlés
  3. Péntektől vagyok csak Budapesten. :(

    VálaszTörlés
  4. ah, én is szívesen mentem volna!

    VálaszTörlés