2016. február 26., péntek

Don't know

Pont 1 körül lesz egy lyukasórám, így hoztam ebédre kacsamellet sütőtök-pürével és párolt spenóttal (ezt még igen előrelátóan tegnapelőtt este dobtam össze), mikor lesz már ebédidő? Tízórait azt viszont nem hoztam, reggel alig éltem, csak bambultam ki a fejemből a kávém fölött, így mondjuk főleg nem tudom, hogy bírom ki ebédig. Voltam valamelyik nap a Nespressoban feltölteni a készleteimet, és vannak tavaszi (hál'istennek nem ízesített) kapszuláik, amik nagyon ízlenek (és gyönyörűek is). Délután lesz néhány szabad órám, mielőtt bemegyek funolni Budapestre, és az a nagy dilemma, hogy akkor
  • aludjak, mert hulla vagyok
  • elmenjek futni/edzeni, mert az feldob
  • takarítsak kicsit, hogy a hétvégét ideális körülmények között kezdhessem.
Hmmm.  

a képért nagyon köszi wp holvoltholnem olvasónak, amúgy innen, iszonyú jók

5 megjegyzés:

  1. kacsamell: eddig kacsacombhoz jutottam csak hozzá, az nem ízlett túlzottan, a kalandok folytatódnak, ki kell próbálni a kacsamellet is :D

    VálaszTörlés
  2. Ez az illusztrációs blog zseniális!

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű ez a kép. Az elképzelt életem is lehetne.
    Otthon megnézem a többit is.

    VálaszTörlés