2016. március 18., péntek

Pun probably intended

Ma az első órám előtt az egyik fiú lement büfébe, tudtam, hogy késni fog picit, megengedtem, mert szünetben annyira nagy sor szokott lenni, hogy esélyük sincs, meg hát első órán tök éhesen ülni, én is nyűgös lennék, szoktam hagyni, hogy megreggelizzenek. Aztán visszajött, leült, csináltuk a dolgunkat, majd észrevettem, hogy az asztalomra csempészett egy óriás túró rudit. Nagyon örültem, megköszöntem, de tényleg, nagyon jólesett. Aztán később összefutottunk a tömegben folyosón, és mondtam neki, hogy nagyon finom volt a rudi, és köszönöm szépen, ő meg kedves mosollyal mondta, hogy szívesen tanárnő. Aztán ahogy távolodtam, hallom, ahogy félhangosan mondja a mellette álló srácnak, hogy az én rudim is finom ám. Szerencsétlenségére extra jó a hallásom

Csak hogy a 19 éves tinédzserekkel való munka árnyoldalairól is képet kapjatok. 

14 megjegyzés:

  1. Blöeee. Fuvolåzni tanultam évekig, és vonattal jártam be a zenesuliba. Milliószor hallottam kalauzoktól/srácoktól a "biztos oboázni is tudsz, hehehe" mondatot. Pfff...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Csak halkan mondom, hogy én meg TÉNYLEG oboázni tanultam, na ezt érthető okokból egyáltalán nem szoktam reklámozni, pedig csodálatos hangszer. :)

      Törlés
    2. A hétvége óta ezen röhögök, az ÓRIÁS túró rudinál meg azonnal tudtam, hogy ez lesz a vége. :D

      Törlés
    3. sziasztok, én meg szaxizni. szerintetek? :D

      Törlés
    4. ezeket annyira átérzem, évekig furulyáztam.. :D

      Törlés
  2. Biztos zavarban volt a másik srác előtt, és el kellett ütni valami menő poénnal.. :)

    VálaszTörlés
  3. Nekem hiányzik a zenélés, úgyhogy részemről mehet ;)

    VálaszTörlés
  4. :D sajnos nevetnem kellett. biztos menozni akart

    VálaszTörlés
  5. kellett valamit röfögni a haverok előtt, nehogy ciki legyen, hogy figyelmes és jó fej:)

    VálaszTörlés
  6. Én már kamasz koromban is tudtam, hogy kurva gáz, ahogy viselkedünk (főleg ha többen vagyunk), azóta is rühellem a kamaszfiúkat. Nem irigylem a lányomat 15 év múlva, ritka bunkó leszek az udvarlókkal :).

    VálaszTörlés