2016. március 11., péntek

Silver linings, avagy awww

Szerdán szétnyüszögtem magam, szerintem aznap volt a mélypont, aztán viszont olyan dolgok történtek, hogy awww. Az egyik, hogy az egyik olvasóm küldött nekem egy csomagot, mindenféle milonkás dolgot kaptam, tusfürdőket, körömlakkot, rúzst, színes szalvétákat, színes gombokat (amikkel majd felpimpelem valamelyik ruhámat), meg ilyesmiket, és azt írta, azért kaptam ezeket, mert Milonka a napjai része lett, és olvasta, hogy rosszkedvű vagyok, és hát ezért. Ráadásul a rúzs annyira tökéletes, hogy van egy rózsaszín és egy piros rúzsom, és szoktam őket mixelni (nagy rúzsmixelő vagyok), hogy egy gyönyörű ciklámen színt kapjak, és ez a rúzs pont olyan, mint a kettő keveréke, én sem választhattam volna tökéletesebbet. És kaptam hozzá illő színű körömlakkot is. Szóval aww? <3

És az is volt, hogy lesz egy buli Budapesten péntek este, amit nagyon szeretek, csak nem tudtam, kit hívjak el, mert mások nem nagyon szokták ismerni az előadót (egy külföldi producerről van szó). Pillának nem is szóltam, mert tudtam, hogy randija lesz, és előtte biztosan pihenni akar. Aztán este dumáltunk, és meséltem neki, hogy nem tudom mit csinálok pénteken, és van ez a táncos mulatság, ami szerintem kurvajó lesz, de nincs hozzá partnerem, ő meg egyből értetlenkedett, hogy de hát ő szívesen eljön velem, miért nem szóltam? És kb 1 percen belül vett is jegyet online, és kérdezte, hogy mit kérek reggelire, és hát ez is aww? Mert ebből én azt a következtetést vonom le, hogy fontosabb vagyok, mint a randija, amire amúgy egy csomót várt. 

Szóval a béna napból az lett, hogy estére teljesen odavoltam, hogy mennyire tökjó minden. És ma megyünk funolni:). 


itt a házunk előtt állok reggel, hogy odaérjek a suliba 8-ra. mondjuk ez extrém, ennél azért jobban korábban szoktam indulni

7 megjegyzés:

  1. Vallomás: te vagy az egyik legfontosabb ember az életemben. Mondjuk lehetnél fiú, de neked azt is megbocsátom, hogy nem vagy. ;) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira romik vagyunk! <3 és ezt mostmár mindenki tudja!

      Törlés
  2. :)))) az olvasónál nincs jobb ember, nincs, nincs sehol! (én is kaptam már ilyen kedves csomagot olvasótól, szóval, tényleg csak azt tudom mondani, hogy az a boldogság maga, hogy valaki veszi a fáradságot, hogy örömet okozzon csak azért, mert olvas)

    VálaszTörlés
  3. Cukik vagytok pillával! :)

    A pöttyös dolgaidba meg szerelmes vagyok! :)

    VálaszTörlés
  4. Matrjoskás neszeszer... :)
    https://m.facebook.com/738653609489016/photos/a.756033367751040.1073741834.738653609489016/1077809352240105/?type=3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Meskán itt:
      http://www.meska.hu/ProductView/index/1383672

      Törlés