2016. április 11., hétfő

your daddy's rich, and your mama's good lookin'

Az eredeti terveim szerint már 3 perce aludnom kellene, csak még gyorsan megírom ezt a bejegyzést, és már söprök is aludni, de hát fél órája értem haza jógáról, a zuhany meg a fogmosás már megvolt, a vacsit kihagytam, este fél 10-kor már kár belém.

Megint meg kell, hogy állapítsam, 100%-ig nyári lány vagyok, nem is értem, hogy születhettem decemberben - vagy pont azért? Már most tele vagyok energiával és lelkesedéssel, hogy 20 fok fölé emelkedett a hőmérséklet, és ez csak egyre jobb lesz, és az energiaszintem júliusban, a 40 fokban tetőzik majd. 

Szombaton két barátnőm jött látogatóba hozzám. Főzni akartam nekik, és agyaltam, hogy mi legyen, először tonhalkrémet és padlizsánkrémet akartam pirítóssal, de aztán meggondoltam magam, és végül chili con carnét csináltam, mellé friss, puha, ropogós héjú ciabatta volt - úristen de finom lett. Dumáltunk, ettünk, megittunk egy üveg Nyakast, zenét hallgattunk, nagyon jól éreztem magam. Nem értem, miért nem hívok gyakrabban vendégeket, pedig ideális a lakásom vendéglátáshoz, és készülődni is nagyon szeretek, vásárolni hozzá, kitalálni a kaját, elkészíteni, takarítgatni. Vasárnap Girls maratont tartottam (odavagyok a Japánban forgatott részekért, je suis Shosh, imádom azt a csajt), este futni voltam, basszus, meseszép a part meg a környék.

A suliban nagy a pörgés, de mégis valahogy sokkal lazább, hogy közeledik az év vége. A héten megyek fodrászhoz, kétszer edzeni, jön egy új diákom, lesz budapesti funolás, és már itt is a hétvége. Olyan jó most minden.

Épp ez szól és 100%-ban illik a hangulatomhoz, küldöm soxeretettel: 

3 megjegyzés: