2016. szeptember 28., szerda

Oh shit

Jaj istenem, ma borzalmasan szar napom volt, kb annyira voltam nyűgös, mint mondjuk februárban szoktam lenni, mikor már elfelejtettem a karácsonyt, kifogytak belőlem a vitaminok, hideg van és szürkeség, sehol a tavasz, iszonyú messze még az év vége és rengeteg a munka - na szóval ilyen napom volt ma. Ebédre három kókusz golyót ebédeltem, mert kb 3 percem volt ebédelni, és az volt kéznél (köszi, anyu). 

Aztán elmentem edzeni és elindítottam a szauna-szezont, az mondjuk hibátlan volt. 

Ja és találtam egy olyan számot is, ami kábé minden szenvedésemért kompenzál - nekem egyébként azok a kedvenc zenéim, amikben ennyire minimál a hangszeres kíséret, nem is szoktam érteni, hogy ennél több hang minek a számokba. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése