2016. november 25., péntek

She's in love with the weekend

Megjavították a hűtőm, 40 000 ft-ba került. Úgyhogy parfüm/bakancs/lófütty helyett ezt kapom magamtól karácsonyra. Most újra jó hideg van benne, viszont teljesen üres, mert ugye mindent kidobtam belőle, és még nem volt időm feltölteni. Az a terv, hogy telerakom mindenféle szuperfinom/halálosan egészséges élelmiszerrel. De persze nem túl sok mindennel, mert amióta a boltok újra nyitva vannak vasárnap is, bármikor elszaladhatok venni azt, ami hiányzik - sokkal inkább, minthogy kidobjak kajákat, amiket nincs időm/kedvem elkészíteni.

Megint úgy vártam a hétvégét, mint a messiást. A héten nem voltam annyira fáradt, mint az elmúlt hónapban, de ma éjjel megint nem aludtam szinte semmit. Undorító volt ez a november, nagyon vártam, hogy vége legyen. A suliban egy csomó minden történt, az osztályommal a krízis hatására még közelebb kerültünk egymáshoz - az említett probléma nem oldódott meg, bár talán javult valamennyire. 

És akkor végre hétvége. Most pedig megisszuk az év első forralt borát. 

 
Erre emlékszünk:)?

12 megjegyzés:

  1. uristen, maci csokiiiii :) ilyen még létezik? lemaradtam róla. Mondjuk pont nem szerettem annyira, álmodoztunk mindig valami finomabbról, de nem futotta rá. Meg volt még az Americana is :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ez még szerintem az ehető volt az Africana, Kajla(brrr), Maci csoki hármasból.Meg volt még valami kék csomagolásos bohócos is. Amikor még csokit ettem....-lufi

      Törlés
    2. húbasszus! én nagyon nagy csokoládéínségben nőttem fel (a szüleim elve a zérótolerancia volt édesség-ügyben - ezt persze mi igyekeztünk titkon áthágni) - de ebből a három csokiból egyiket sem bírtam megenni :(

      Törlés
    3. Ezt en is utaltam, valami gusztustalan zsíros izé ragadt fel az ember szájpadlásara, borzalom...

      Törlés
  2. Emlékszünk. Bár komolyan "Budapest" felirat volt rajta anno?
    Nekem a kicsik voltak a kedvenceim: Bohóc, Kapucíner, Szamba.

    VálaszTörlés
  3. úúú, ilyet még lehet kapni? :)

    VálaszTörlés
  4. a kapucíner és a szamba finomak voltak, no de az americana... pont úgy utáltuk, ha az volt a mikuláscsomagban, mint mikor a felét mogyoróval töltötték ki :D

    ez a macis amúgy nekem már nincs meg.

    VálaszTörlés
  5. Az Americana csoki nekem nincs meg, de az Afrikanat (egész földimogyorós) + a régi Bocit (főleg, ha nagy 20 dkg-os táblás volt) imádtuk + a régi piros mogyoróst + a Vadászt (mióta felfedeztem, hogy létezik szaloncukor formátumban, azóta karácsonykor ő a nyerő) + a Lottó szeletet (asszem az a diós) + a régi utasellátós csokiroládot :)
    Szerencsére a gyerekkori csupa csokis, finom tésztás kakaóscsigát istenien tudja reprodukálni a Lidl :)
    de a régi zacskós kakaónak nem találom a megfelelő utódját, így inkább néha főzök egyet holland kakaóból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ó, a pirosmogyoróóóóóóóóóós <3 az milyen jó volt :)

      Törlés
    2. Van Vadász csoki sok helyen, tej és étcsoki változatban!

      Törlés
  6. Melba es párizsi kocka <3 Sosem voltam nagy csokievö, de a parizsi kockabol meg tudnek enni huszat egyszerre. A Balaton szeletröl pedig gyerekkori vonatozasok jutnak eszembe :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Párizsi kocka a világ egyik legfinomabb csokija!

      Törlés