2016. december 19., hétfő

Better

Este aztán kicsit jobb lett. Végeztem a lakással, és szép lett és illatos. Kicsit szomorkodtam, hogy nincsen még fám, pedig hogy elterveztem, de legalább nincsen halszag. Arra legalább jó a történet, hogy általános derültséget keltsek vele itt a tanáriban, legalább jó hangulatban indul a nap. Majd megvizsgálom holnap délután, veszek szagmintát, aztán ha még mindig elviselhetetlen, akkor tényleg lemosom. Ha az sem segít, akkor nem tudom, mi lesz. 

Tegnap aztán befutott a pasim is a takarítás végére, és hozott nekem egy nagy doboz Ben&Jerry's Baked Alaska halas jégkrémet vígasztalásul. Kapott vacsira sütőtök levest parmezánnal meg újhagymával, és arról beszélgettünk, hogy hogyan készülünk karácsonyra, mit főzzünk, mikor sütünk sütit, melyik napot  melyik családdal töltjük, mikor lesz a kisfiú, mit csinálunk a szülinapomon. Én nagyon várom azt is, hogy legyen időm a barikkal is találkozni, meg idén megint el akarom vinni a kölköket moziba, mint tavaly, annak nagyon örültek - minő véletlen, megint van új Star Wars film. A kislányt vagy elviszem erre, vagy kap valami kedves kis gyerekékszert.

Apropó, ajándékok. Nagyon szimpi ez a poszt kuurankukka-nál, mert ugyanígy érzem én is, úgyis megvesszük magunknak, amire szükségünk van.  És bár Tonyval karácsonyra készültünk egymásnak valami aprósággal, de a szülinapomon el fogunk menni Szentendrére, meg ebédelni vagy vacsizni, és kész. És javasolni fogom, hogy igen, ezentúl a jeles napokon csináljunk valami programot, mozit, meleg vizes fürdőt, kirándulást, együnk valami finomat - de az ajándékozást hagyjuk. Mert amúgy én, ha látok valami olyat, aminek örülne a másik úgyis megveszem neki, és odaadom - hát nem? 

Amúgy a hétvégén megérkezett telefonra a Mario Run, amit a Wii-ről ismerek, és nagyon vártam. Szerintem szuper lett, és jól elszórakoztat, de csak az első 3 pálya ingyenes. Amúgy szoktam appokért fizetni, de ez nevetségesen drága.  



8 megjegyzés:

  1. szobában akkor is előjönne a halszaga, ha odakint már nem is érzed :( alapos habfürdős, alig langyos vízben alaposan megforgatnám és lezuhanyoznám aztán friss vízzel.
    (beírtam a keresőbe, hogy halszagú fenyőfa, és hát azt írta, hogy magyarország halszagú.. :( :D )

    VálaszTörlés
  2. arra nincs lehetőség, h visszavidd és megreklamáld, kicseréltesd?

    hátha találnál másik szerelemfát

    VálaszTörlés
  3. ez a márió nekem az év csalódása. najó, talán csalódtam már nagyobbat is múlthéten, de majdnem.

    VálaszTörlés
  4. spriccelj rá ecetes vizet, az mindent levisz, semlegesít, a szaga pedig elpárolog viszonylag hamar, főleg, ha még kint van a fa. kivéve, ha ráfagy :)

    VálaszTörlés
  5. Nem merem kiprobalni a mariot, gyenge jellem vagyok, tuti rakattannek, aztan ki suti a karacsonyi lofaszokat?!

    VálaszTörlés
  6. A vizben feloldott szodabikarbona szagtalan, ugyanakkor erosen szagtalanit is. A feloldott citromsav is. A meg nem ivartalanitott macskak amikor jelolgetnek, igen athato szagot hagynak maguk utan, es ezt is eltunteti, probaltam. Elonye meg, h szodapor utan nem kell leoblitened, ha ahhoz mar nincs kedved, fertotlenit is.

    VálaszTörlés
  7. Mindig jó olvasni Milonka, jó, hogy egy ilyen téli hétfőn is megmosolyogtatsz. Köszönöm! :)

    Megfogom a lényeget; az Új Star Wars nagyon fogja adni a gyerkőcöknek! :)

    VálaszTörlés
  8. Nem emlékszem Androidos vagy-e, de ha igen:
    http://hvg.hu/tudomany/20161217_nincs_androidos_super_mario_run_malware_veszely

    VálaszTörlés