2017. július 11., kedd

A barátaim

Vasárnap délután Juc bloggerrel Wampoltunk (legnagyobb megdöbbenésemre nem vettem semmit), majd be akartunk ülni a Zsiráfba, ahol csapódtak (volna) hozzánk a lányok, de nem volt még nyitva a hely, meg el is kezdett esni az eső. Úgyhogy sajnos kénytelenek voltunk beülni a közelben lévő első fedett helyre, ami - mit ad isten - egy Meki volt épp. És ha már úgy alakult, teletömtük a fejünket mindenféle egészséges kajával (de tényleg, Juc még salátát is vett a halszendvicse mellé), én meg ittam epres shake-et, amit szerintem utoljára tini koromban. Aztán valóban csapódtak a lányok, ők is ettek hambikat meg epres shake-et, majd átvonultunk a Zsiráfba, és élőben blogoltunk (avagy mindenki elmesélte, mi újság vele). 

Aztán siettem haza, találkozóm volt otthon is, mert volt egy fesztivál a városban - ami engem nem olyan nagyon érdekelt, de jött miatta két barátnőm a városba, és őket mindenképpen szerettem volna látni. Már a vonaton ültem, és egyeztettem a lányokkal, mikor rám írt az edző lány meg a nővére (akiket egy ideje angolra tanítok, és imádjuk egymást), hogy Ilonkaaa, szereztünk neked is ingyen jegyet, gyere, elviszünk mulatni! Úgyhogy hazaugrottam lezuhanyozni meg tornacipőre cserélni a pacskerem (tehát fesztivál outfitet öltöttem), és két óra múlva már a Duna-parton, függőágyakban, a fákon futó színes fénysorok közt, jeges bodszaszörpöt iszogatva néztük a naplementét, miközben mögöttünk a 30y zenélt. 

Hajnal 1-kor értem haza. Ilyen vasárnappal szeretném zárni a hetet mindig. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése