2017. július 7., péntek

The only way is up

Egyébként már kicsit jobb a kedvem, nem hiába, engem szinte mindig megtalálnak a kedves, vicces emberek, akik jobb kedvre tudnak deríteni. Ma konkrétan semmit nem csináltam (kaján kívül), meg elvittem anyukámat kanapét nézni, de végül élőben nem jött be neki, amit kinézett (és most le van árazva), úgyhogy keresek neki másikat. Nagyon jólesett csak úgy pihenni. Délelőtt még nem találtam olyan zenét, amit akár el tudtam volna viselni, most meg már egészen okén látom a dolgokat. Remélem, most már felfelé tartok. 

1 megjegyzés:

  1. ó, pedig ez tök kényelmes kis kanapé. Illetve nem biztos, hogy ez is az, de a Fijúnak ilyet vettünk, csak három személyeset és tök jó volt :))
    Viszont jól elszálltak az árak, mi egy éve vettük kb az övét és az a nagyobb is picit kevesebb volt, mint most az akciós ára ennek :O

    Annak meg örülök (meg szerintem mások is), hogy elindulóban vagy felfelé :)))

    VálaszTörlés