2018. augusztus 13., hétfő

m i s t a k e

Tegnap este volt Clara búcsúztatója, elköltözik Norvégiába, és elmentünk megmondani neki, hogy mennyire bátor és menő, hogy ebbe beleugrik. A Palackban találkoztunk, egy csomó bloggerlány jött el, meg Clara unokatesója. Rengeteget dumáltunk meg nevettünk, nagyon inspirálóak ezek a lányok. Mindenki szép, stílusos, okos és vicces - nyilván tudjuk, hogy senkinek nem smooth sailing az élete, mindannyiunknak megvan a maga baja és története, de mégis, elképesztően jó energia ezeknek a lányoknak a társasága. Minden hasonló találkozó után hatalmas életkedvvel és tettvággyal megyek haza, és maradni is szokott bennem ez az érzés. Ha beköltözöm Budapestre, rengeteget fogok náluk nyomulni. Mondjuk azt nem értem, hogy-hogy nem készült egyetlen közös fotó sem, pedig úgy indultam el otthonról, hogy ezt nehogy elfelejtsem. Én teljesen leszoktam a bárminemű dokumentálásról, de hogy a többiek is? 

kris atomic

8 megjegyzés:

  1. <3

    Majd csinálunk közös képeket fjorddal, gleccserrel meg fenyőerdővel a háttérben. ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vagy a szobadban, ahogy mind ott vagyunk + Mozart :D

      Törlés
    2. :D Ezen most akkorát nevettem! Feltétlenül, naná! :D

      Törlés
  2. Jó utat, kedves Clara! Remélem egyszer lesz kedved újra nyilvános blogot írni :)

    VálaszTörlés
  3. Clara, én is sok sikert és szerencsét kívánok az új élethez! :)
    Csatlakozva Máriához, én is örülnék, ha újra olvashatnálak, nagyon szerettem a blogod annó!
    Jó utat és vigyázz magadra! :)

    VálaszTörlés
  4. Képzeljétek, egész végig egyetlen egyszer sem vettem elő a telefonomat. Mondjuk így utólag picit bánom, mert tényleg érdemes lett volna fotózni.
    Majd a szobában:))

    VálaszTörlés