2018. október 4., csütörtök

home

Kedden suli után egyből a vasútállomásra mentem és hazavonatoztam. Apu a vasútállomáson várt autóval, nem az enyémmel jött, hanem a régi picivel, amit most ő használ, időutazás volt visszaülni a kormánya mögé, régen nem vezettem, pedig nagyon szerettem, mindig mintha hazaérkeznék, mikor beleülök. Hazamentünk, ő kiszállt, én nem mentem be, mert nem akartam pár perc miatt megőrjíteni a kutyát. Csak átvettem a kocsit az utcán, és kimentem a kórházba meglátogatni a barátnőmet, aki azóta sokkal, sokkal jobban van. Utána hazamentem, anyutól kaptam vacsit, kutyáztam, beszélgettünk, beültem hozzájuk kicsit tévézni meg trécselni, a lakásomban kb 5 percet töltöttem, míg összeraktam a virágos bakancsom, meg néhány meleg ruhát. Kaptam szörpöt, zöldséget, almát, meg egy nagy halom bazsalikomot, majd apu kivitt az állomásra. 

Olyan jó volt.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése