2018. október 17., szerda

Szentendre

Mázli, hogy a pasim pont ugyanannyira szeret csavarogni és utazni, és pont annyira spontán, mint én. Úgyhogy szombaton ebédeltünk egy kis sütőtök levest tökmaggal, parmezánnal és fokhagymás pirítóssal, majd megkérdezte, hogy elmenjünk szentendrére? Én pedig egy percnyi őrült öröm-ugrabugrálással válaszoltam. Gyerekkoromban is nagyon sokat jártunk Szentendrére a szüleimmel, a Skanzen is, meg a város is a szívem csücske lett, és később is fix hétvégi program lett, nagyon szeretem. Pillával is voltunk ott, talán egy éve? Emlékszem, gyerekkoromban ugye hosszú szőke hajam volt, és mikor egyszer Szentendrén kirándultunk, épp két copfba volt befonva, és kaptam egy kézműves babát, aminek ugyanolyan volt a haja, és konkrétan úgy nézett ki, mint én. 

Nem csináltunk semmi különöset, még a kötelező lángos-kör sem volt meg, egy fagyit ettünk, meg körbesétáltuk az egész óvárost. Szentendre a legjobb szombati program.





2 megjegyzés:

  1. 5 évet laktam Szentendrén. Ráadásul a belvárosban. Még mindig sírok hogy el kellet költöznünk...

    VálaszTörlés
  2. A legszuperebb helyek egyike.

    VálaszTörlés