2018. december 7., péntek

hi mike

A Mikulás egy nagy üveg Bailey't hozott nekem, így utólag átgondolva arra kell, hogy jussak, hogy valószínűleg semmivel nem tudott volna ügyesebben hozzájárulni a vidám decemberi hangulatomhoz. Azt gondoltam, egyébként, hogy gyilkos lesz ez a hét, de végül a nyögvenyelős reggeli felkeléseket leszámítva minden ment szépen a maga útján. Csütörtökön mindig értekezletek vannak, tegnap is volt suli után munkacsoport, és most először éreztem, hogy igazán a közösség része vagyok, nagyon cuki az angolos részleg. Mondjuk ebben közrejátszott, hogy volt finom, fűszeres tea, mandarin, szőlő és házi készítésű bonbon (szárított gyümölcsök picire összevágva, narancslekvárral összeragasztva és csokiba mártva: megbolondulás hogy milyen finom), és közben ökörködtünk egy csomót, nagyon jó volt. Utána a sulis értekezlet este 7-ig kicsit fájt, de közben kijavítottam minden esszét meg dolgozatot, ami nálam volt, szóval végül is hasznos volt. Leszoktam róla, hogy hazavigyek bármi ilyesmit, mert csak stresszel, és a végsőkig halogatom.

 

4 megjegyzés:

  1. Tényleg szuper ajándékot kaptál ;) A, szárított gyümölcsös dologhoz tudsz receptet szerezni esetleg? : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, zserbo golyo neven ratalalsz
      Nagyon fini

      Elnezest hogy belekotyogtam
      🌲

      Törlés
    2. https://henisutneked.blog.hu/2015/12/12/bonbon_hazilag_ajandeknak_is_kituno?fbclid=IwAR3WHlAXQLg2bDR7mDcLvRsJ7o9J8wQRZ9Yfb-xESzNS8Knrfea7IuQXaGk

      Törlés
  2. Nagyon szépen köszönöm: )

    VálaszTörlés