2019. április 7., vasárnap

street music

Reggelente szokott lenni a Nyugati aluljáróban egy fiú, aki utcazenél. Mindig lassú, szívhezszóló balladákat játszik, mint például a Mad World. Szerintem reggel fél 7 körül az aluljáróban sietők nagy része amúgy halálosan nyűgös és nyomott, de ha ennek tetejébe kap még egy Mad World-öt is, szerintem az enyhén szólva nem segít. Régen, a gimi utáni néhány évben sokat utcazenéltem (egyébként az akusztika miatt nagyon hálás dolog aluljáróban játszani), és tapasztalatból tudom, mennyire más a reakciója az embereknek valami vidám zenére, sőt, dobni is sokkal jobban dobnak - kár hogy ő azt sosem játszik, vagy én legalábbis még nem hallottam (a Mad World-öt már sokszor). 

Mondjuk én már bicajozom, és egy darabig nem is áll szándékomban visszaszállni a metróra, őszig pedig hátha vidámodik kicsit a repertoár. És egyébként utcazenészt minden  sarokra!

3 megjegyzés:

  1. O, akkor atment a Ferenciek tererol a Nyugatiba. :) Vagy mindket helyen zenel. Eleg regota tolja, mar tiz evvel ezelott, az egyetem alatt is rendszeresen setaltam at az Egyetemi Konyvtarba vizsgaidoszakban a Mad World zenei alafestesevel, hogy meg gyaszosabb legyen a hangulatom. :) Mondjuk, amugy szeretem.

    VálaszTörlés
  2. Nekem a kedvencem a digeridoos srac a moriczon:) egyebkent pedig a Mad World Tears for Fears verziojat szeretem a legjobban, pont mert azt nem ennyire vegtelenul melankolikus.

    VálaszTörlés
  3. A Lehel téren is volt egy lány egy időben, aki tolta a Mad Worldöt bele a reggeli tömegbe :) én ezt a választást nem is értem, ennyi erővel ingyen pofonokat is oszthatnának

    VálaszTörlés