2019. június 14., péntek

Tegnap, mikor egy barátunk mesélte, hogy vele is hasonló történt, eszembe jutott, hogy hányszor előfordult már velem is, hogy valami durva, stresszes, munkás-tanulós-megfelelős időszak végén, ahelyett, hogy vígan ugrándoztam volna a boldogsággal vegyes megkönnyebbüléstől, totál lebetegedtem. 

Ma van első olyan reggelem, hogy nem kellett iskolába mennem, mert minden osztálynak egyedi programja van (többnyire strandolnak), aludhatnék, ameddig tudok (fél 7), meleg nyár van, ami a kedvencem, kész a reggeli gyümölcs-zöldség smoothie-m, mehetek strandolni, meglátogathatom anyukámékat, végre kiganézhatom a lakást, vagy elbringázhatok a belvárosba valamelyik trendi kávézó teraszán people-spottolni - bármit, amihez kedvem van, és én mégis úgy érzem, hogy sötét felhők ülnek a fejem felett, az agyamon, a szívemen. Tegnap csak úgy tudtam elmagyarázni Barninak, hogy mi a baj, hogy nem vagyok jól. Nem vagyok beteg, csak borzasztóan szomorú, és sötéten látok mindent, és ez most nem olyan, sokkal erősebb mint amikor a hormonok játszanak velem. 

Nagyon jó volt Barninak beszélni róla, hibátlanul aludtam utána egész éjjel, még arra sem ébredtem fel, hogy ő felkelt. És valahogy most tudom, hogy ha huzamosabban kipihenem-kialszom magam, jól eszem (őrületes salátákat tervezek, minden nap pacra fogok járni), lesz időm magamra, töltődöm, akkor ki fognak simulni az idegeim és eloszlanak a felhők is. 

Kicsit megnehezíti a helyzetet, hogy június végéig még van munka, érettségiztetek, de így is sokkal lazább lesz, mint eddig volt, lesz egy csomó időm.

Hát, ez van. A leengedett sötétítőktől, a hőségtől, a nyártól, a reggeltől és a szabadság-érzéstől pedig annyira Párizs hangulatom lett:


2 megjegyzés:

  1. Annyira aterzem, amirol irsz. Nalunk penteken az eddigi 2 helyett fel 5ig kell maradni. Egyszeruen nem tudom feldolgozni. A gyerekeknek vege a sulinak, jonnek a taborok es a szabadsag, en meg rohadok egesz nyaron az irodaban, csak augusztusban leszek 2 hetig szabin. En is ugy erzem, h nagyon faradt vagyok. Na de kirangatom majd hetvegen magsm ebbol a hangulatbol vhogy.

    VálaszTörlés