2019. június 25., kedd

i think i had a brainfart

Leütöttem az utolsó karaktereket, végignéztem, hogy minden rendben-e, becsuktam a google dokumentumot, felnéztem a faliórára, és meglepve konstatáltam, hogy még csak délután 3 óra van. Nagyon jó érzés volt letudni, abban a tudatban, hogy itt az egész délután, és bár a következő3 nap reggeltől estig be van táblázva, ma már kivételesen semmi dolgom. Barni hazajött, hozott pad thai-t, hogy ne kelljen főznöm és tudjunk lazulni. Römiztünk egy jópár kört, elmentünk sétálni, hazajöttünk, halálos nyugalomban rápillantottam a telefonomra, és akkor vettem észre az üzenetet - tökéletesen elfelejtettem elmenni megtartani a magánórámat a Délihez, szerintem sosem csináltam még ilyet. Hát, ez most így alakult. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése