2019. július 17., szerda

protein

Érdekes, hogy micsoda önfegyelmem van most a kajával kapcsolatban - már ahhoz képest, amikor suli van és stressz, és szendvicsek meg Bounty szeletek. Tegnap este éhesen jöttem hazafelé, és már délután megbeszéltem magammal, hogy Barni úgyis az unokatesójával vacsizik, hazafelé megállok a nemrég a közelbe költözött Igenben, és vacsorázom egy kis pizzát, mert ezer éve nem ettem ilyesmit, és megérdemlem. De aztán, mikor hazafelé tekertem, már úgy döntöttem, hogy jó lesz egy fehérje shake vacsorára, és cserébe ma elviszem magam ebédelni (lehet, hogy a Big Fishbe). 

Egyébként lecseréltem a Scitec növényi fehérjémet (egy íz volt belőle, toffee, és már szörnyen untam, meg különben is, mi az a toffee) Biotech USA vegán fehérjére, és annyival finomabb... Ráadásul van belőle 3 íz, erdei gyümölcsös, fahéjas-csokis, meg talán vaníliás sütis (vagymi). Csak edzés után szoktam inni egy adagot, meg néha, ha úgy alakul, egy vacsit kiváltok vele. Nekem jól működik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése