2022. március 26., szombat

körömlakkok és saláták

Ez meg most a kedvenc salink, illetve az öntet a lényeg, imádjuk. 

Hozzávalók: 

  • Egy nagy marék bazsalikom (vagy kettő. az eredeti recept koriandert ír)
  • 1 citrom leve
  • Fél bögre kesudió (vagy fenyőmag)
  • 2-3 evőkanál méz vagy juharszirup
  • Fél bögre víz

Simára kell turmixolni, és mehet a salira (ami nekem spenótból, újhagymából, avokádóból, 1 egész mangóból (eperrel is jó lehet), uborkából és paradicsomból állt).





Nyamiii.

5 megjegyzés:

  1. Meg jo, hogy vasarlas elott olvastam :) koszonom az otlet!

    VálaszTörlés
  2. Petrezselyemmel is nagyon finom, méz helyett pedig datolyával esetleg :) Sőt, én szoktam pici mustárt is tenni bele, szerintem jól illik hozzá.

    VálaszTörlés
  3. nade hol a körömlakkok? :)

    VálaszTörlés