2023. január 16., hétfő

Blue Monday

Mára pedig életmódváltást terveztem meg iszonyúan aktív és proaktív hétkezdést, hahaha! Danival 10-ig (!) aludtunk (mondjuk én órákon keresztül fent voltam éjjel, meg tegnap is, nem tudom, mi van), délig pizsiben dőltünk jobbra-balra, kint akkora köd van, hogy nem látjuk a szomszéd kutyákat sem, és nem sokat várok a nap további részétől sem. Valami ebédet nem ártana összedobni, de lehet, majd szendvicset eszünk, vagy ikeás húsgolyókat. Holnap jönnek a szüleim, Barni meg még a héten itthon van, aztán elkezd dolgozni és vége lesz a jó világnak.  

Én a januárról gondolom, hogy az év segglyuka, legalább esne a hó. Mondjuk így a szép új lakásban, úgy, hogy mindhárman itthon vagyunk, nem olyan rossz. Délutánonként alszunk Danival mi is, az sokat javít a napok minőségén. Ma legszívesebben ágyban maradnék egész nap és sorozatokat néznék. Voltunk bent Danival a suliban mert alá kellett írnom valamit, kicsit ottmaradtunk bandázni is. Jó volt bent lenni, szeretem azt az iskolát, a kollégákat és a kölyköket nagyon, és kicsit megcsapott a tanítás szele. Már érzem, hogy lassan illene dolgoznom, de egyelőre egy porcikám sem kívánja a visszatérést a melóba. Mondjuk amíg Dani nem jár intézménybe, nincs is miről beszélni, meg először úgyis itthonról kezdek el majd dolgozni.

1 megjegyzés: