2014. január 5., vasárnap

Fcuk

Tudom, azt mondják, a csalódásaink és a rossz élményeink nevelnek erősebb, okosabb, érettebb emberré, tanulunk belőlük, csakúgy mint a hibáinkból. De ha létezne egy olyan "szépészeti" beavatkozás, jó sok pénzért, 1 millió forintért akár, lobotómia például, amitől garantáltan kitörlődnének bizonyos emlékeink, én holnap reggel már feküdnék is szike alá, akkor is, ha utána évekig fogalmam sem lenne, minek a részleteit fizetem. 

Oké, holnap ezt vissza fogom szívni, de el tudjátok képzelni milyen lelkiállapotba hoztam magam egy szimpla gondolatmenettel. A végén úgy miszlikbe aprítottam egy méretes tárgyat, ami rá emlékeztet, hogy még én is elcsodálkoztam milyen indulat van bennem. Nem tudom elmondani, mennyire jólesett. 

7 megjegyzés:

  1. jó, de legyen úgy, hogy mint mondjuk a gmail-nél, ki lehessen pipálni, hogy melyik emlék menjen a kukába. Szóval jól végiggondoltan lehessen ezt csinálni, nem csak úgy nagyjából. A végén még elmúlna valami, aminek maradnia kellene ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát persze, úgy gondoltam, hogy szépen pontosan kijelöljük a dokival együtt ezeket az emlékeket, mint ahogy a mellnagyobbítás, meg a zsírleszívás előtt berajzolják rajtad a változtatnivalókat. Csak a felesleges tűnik majd el!

      Törlés
    2. ó, a plasztikai sebészes rajzolás menőbb is, mint a gmail-es pipálgatás!

      Törlés
  2. helyes, helyes, értem itt a miszlikre. szimbolikája van, és jó hogy ki tudtad adni a haragodat.

    VálaszTörlés
  3. Van egy ilyen film, kate winslet es jim carrey foszereplesevel... Hm mi is a cime? Egy valamilyen elme.. No mindegy, ott a csaj kitorolteti az emlekeit.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Egy csodálatos elme ragyogása. És tényleg! Köszi!

      Törlés