2014. január 21., kedd

Zene

Kaptam az A38-tól hírlevelet, mindig szoktam. És megnéztem az aktuális fellépőket: Phoebe Killdeer, Marge, Bin Jip, húha, mondom, erős hetük van, melyikre menjek el? Az egyik énekesnő különösen szimpi volt a leírás alapján, belehallgattam, instant szerelem, na jó, akkor ma este elmegyek meghallgatni, biztosan találok valakit aki eljön velem, ha meg nem, egyedül is el tudok menni. Aztán rájöttem, hogy nem koncert lesz, hanem csak a Dunatévén adják le egy régi koncertjét (a többi fellépőnek is), ó. Úgyhogy annyi maradt nekem, hogy Amparo Sanchez a fülhallgatómban melengeti a szívem, miközben dolgozatot javítok a lyukasórám alatt. Melengesse a tieteket is.
 

7 megjegyzés:

  1. Marge a Dalban szerepel most, nem? - Nagyon tetszettek a régi dalok amikben "közreműködött".
    Binjip - A nagy szerelmem Harcsa Veronika, áh, az a nő. A hangja, a külseje, a kisugárzása, mindene. :)
    Phoebe Killdeert eddig nem ismertem, köszönöm. : )
    Egy nagy köszönöm! :) Ez így reggel jól esett. : )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom, nem vagyok képben a Dallal kapcsolatban.
      Khoebe Killdeer a Nouvelle Vague énekesnője egyébként, ott biztosan hallottad!

      Törlés
    2. Ténylég, ismerős volt. De nem tudtam, hol is láttam ezelőtt. Pedig egy időben nagyon sokat hallgattam(tuk ..) - Még egyszer köszönöm! Meg van a délelőtti zenei csemege. (.

      Törlés
  2. úgy tudom hogy az A38 hajót pár hete elvontatták valahová (szlovákia?) karbantartásra. hiányzik is, rengeteget járok oda koncertekre.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Asszem néztem volna nagyot, ha odamegyek és nincs ott a hajó:)!

      Törlés
    2. lehet hogy már visszakerült:)

      Törlés
  3. Óóóó, hát ez nekem nagyon tetszik! Köszönet érte!

    VálaszTörlés