2014. január 21., kedd

Stresszoldás

Végül nem a lyukasóráimban, hanem az óráim után mentem el az edzőterembe. A szabadban való futáshoz képest milyen könnyű a futógépen kocogni! Lépcsőztem is, nem voltak sokan, jól bírtam, élveztem, annyira jó volt. És ami főleg nagyon tetszik, hogy nagyon helyes a társaság. Nem cicababák és kopasz izomagyak járnak, hanem normál emberek, akik munka után elmennek edzeni. A mai nap legjobb pillanata végül az volt, amikor edzés után elfeküdtem a törölközőmön az egyébként üres, forró szaunában, és 20 percen keresztül csak léteztem. Aztán citrom illatú zuhany, majd egy vaníliás-epres turmix ebéd helyett: ahhh. Mint ahogy annalight is írta valamelyik nap: nem értem, én ezt miért nem csináltam eddig. 

couldn't agree more

7 megjegyzés:

  1. jajj, de jól hangzik. jelenlegi edzőterembe kigyúrtak vannak meg cicababák, na majd... (ha én is cicababa leszek, nem)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Itt is biztosan vannak, de spinningen, a cardio gépek környékén és a szaunában nem látni őket.

      Törlés
  2. Az edzoteremben tenyleg konnyebb futni, ezert a gepen allitani kell 1% lejtot, h.hasonlo legyen a terheles azonos km-nel.

    VálaszTörlés
  3. Bocsánat, nem témához kapcsolódik: megkérdezhetem, hol vetted a szuper színes rongyszönyegedet?

    VálaszTörlés