2014. január 23., csütörtök

Passzív

Tegnap délután végre nem kellett itthon tanítanom, így kitakarítottam teljesen, már borzasztóan ráfért a lakásra. Én nem is tudom más (sokat) dolgozó embereknek mikor van ilyesmire idejük, én sajnálom az enyémet rá. Majd este elmentem egy koncertre, ahol találkoztam régi ismerősökkel, és megállapítottam, hogy a korban hozzám illő, jó fej, tevékeny, okos, sármos, cuki pasiismerőseimnek mind olyan problémái vannak, hogy vajon jól választottak-e iskolát a gyerekeiknek.

Ma pedig suli után bevásároltam (szereztem juharszirupot meg rózsaszín tulipánt, imádom a lidl-t), hazajöttem, megsétáltattam a blökit, majd a vacsorámmal az ölemben elterültem a kanapémon, és ma már nem tudok/akarok megmozdulni. 

Szeretnék még kiakadni azon, hogy menő budapesti fodrász szalonokba 2014-ben nem lehet emailben bejelentkezni, csak telefonon. Miért? 

dogooder

2 megjegyzés:

  1. hát nekem bizony takarítónőm van, szégyen ide vagy oda

    VálaszTörlés
  2. a hajszába menj, az nagyon jó fodrászat! mondjuk kicsit sokba kerül, de nagyon jó.

    VálaszTörlés