2014. február 28., péntek

I see a different you

Kicsit reménykedtem, hogy ma délutánra visszatér a múltkori csodás tavasz, és délután majd napsütésben csatangolhatunk a blökivel a Dunaparton meg a belvárosban, de zuhogott az eső mikor jöttem haza, persze bicajjal, és még csak kapucnim sem volt, jól eláztam. Így ázott verébként főleg, de amúgy is az egyik kedvenc pillanatom a napban, amikor letépem magamról a csinos ruhákat, a szoknyát, a harisnyát és a melltartót, és valami jó kényelmes és meleg cuccba bújok, hát az milyen jó érzés már? 


Ez a szám pedig akkoriban volt nagy kedvencem, mielőtt a férjem megismertem, hál'istennek teljesen jó emlékeket, érzéseket ébreszt. A Koop egy zseniális svéd cucc amúgy, ha meghallgatjátok, úgy hangzik, mint ha egy profi jazz zenekar játszaná ezeket a gyönyörű, franciás hangulatú sanzonokat: dob, hegedűk, trombita, gitár, klarinét - pedig egyetlen élő hangszer nincs benne, teljesen elektronikus minden hang, az elsőtől az utolsóig hangmintákból vannak összerakva a dalok. Tökéletes illúzió, tökéletes péntek délután soundtrack, imádom.

6 megjegyzés:

  1. Én mindig hűségesen meghallgatom a zenéket! Ez is tetszett!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon cuki vagy! <3 Egyébként gyanakszom, hogy a rengeteg napi kattintást is neked köszönhetem!:)

      Törlés
    2. Coming out: én vagyok a másik, aki sokat ide kukkant! :)

      Törlés
  2. Hát ez nagyon jó zene, sosem hallottam még. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha tetszik, ajánlom az egész albumot, ilyen hangulatú.

      Törlés
  3. Már "meg is vásároltam". :)

    VálaszTörlés