2014. február 28., péntek

My fabulous life - at least the part that you see

Ma sehogy sem sikerült elmennem edzésre (spinning), de abban a pillanatban hogy már túl késő lett volna elindulnom, már meg is bántam, és őrületes lelkiismeret furdalásom lett. Na majd reggel elmegyek futni (légyszi ne essen). Viszont némileg enyhít a bűntudatomon, hogy ma ezt ebédeltem, mondjuk előételként betoltam egy Kinder Pinguit (anyu napi cukisága2). 


 Ez pedig szintén valamelyik nap volt a menü: 


Arról, amikor kanálnyi vajat mártogatok barnacukorba és tömöm befelé az arcomba, elég ritkán szoktam instagram fotókat készíteni és blogposztot írni, pedig nekem elhihetitek, olyan is előfordul. 

3 megjegyzés:

  1. Pedig azt is nagyon szívesen megnéznénk. :-) Egyébként meg vajat barnacukorba? Bele sem merek gondolni a következményekbe.

    VálaszTörlés
  2. annyi csodásak ezek a tányérok :) meg a pöttyös evőeszköz is...

    VálaszTörlés
  3. Pöttyös evőeszköz! WANT!

    VálaszTörlés