2014. február 1., szombat

Ismerjük meg egymást

Kaptam Ritustól egy feladatot. 

A játék a következő:
1. Be kell linkelni azt az embert a blogodba, aki felkért a játékra.
2. Meg kell osztani magunkról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi.
3. 7 bloggert meg kell nevezni, be kell linkelni a blogunkba.
4. Majd értesíteni őket a blogjukon, hogy ők a kiválasztottak. 

Mondjuk nem tudom, mi az, amit szívesen elmondok, és még nem tudtok rólam. No lássuk, hátha eszembe jut néhány érdekesség. 


1. Mikor egy éves voltam, 1979-ban, apu kapott egy munkalehetőséget Indonéziában, és emiatt éltünk kint ott egy évet. Én sajnos nem emlékszem semmire, de ott tanultam meg járni és beszélni, a tesóim ott jártak iskolába, és a fotók és az elmesélések alapján nagyon kalandos év lehetett! Emiatt van egy különleges hely a szívemben Indonéziának, nagyon érdekel, tanultam is indonézül egy ideig az egyetemen. Szeretnék még egyszer eljutni oda!
2. Gyűlölöm a szelet. Feszült, ideges leszek tőle. És még a hajamat is összekócolja, fujj.
3. A gimi utáni nyáron egy hátizsákkal és egy hálózsákkal, valamint egy barátommal kistoppoltam Párizsba (4 nap alatt értünk oda), és ott töltöttem az egész nyarat (közben tettünk egy néhány napos kitérőt Amszterdamba, és egy heteset Marseille-be). Az Eiffel torony melletti parkban, a Champ de Marson laktunk (jó sokan magyarok), és én, meg két másik zenész barátom a park melletti piacra jártunk utcazenélni, és iszonyatosan jól éltünk belőle (illetve csak kajára kellett költeni, arra meg bőven elég volt amit összeénekeltem, és a végén még haza is hoztam pénzt). A szüleim úgy tudják, hogy egy francia barátnőmnél laktam. Nagyon kalandvágyó voltam fiatalon, sosem bírtam megülni a fenekemen, rengeteg haverom volt, és minden hülyeségben benne voltam, mindent kipróbáltam. Most így utólag belegondolva a hajam égnek áll, hogy miket csináltam, és remélem hogy az én gyerekeim kicsit nyugisabbak lesznek, de az az igazság, hogy annyi élményben volt részem, hogy nem bánok semmit. Sosem felejtem el, hogy egy a Marseille-i tengerparton lévő telefonfülkében állva, a tengert bámulva tudtam meg, hogy felvettek az egyetemre.
4. Kabátbuzi vagyok. Rengeteg van belőle, és mindig azt veszek újra és újra.
5. Jellemző rám az intenzív parfüm illat, nagyon szeretek illatozni, pillanatok alatt elhasználok egy üveggel. Ha véletlenül elfelejtem befújni magam reggel, és úgy megyek el itthonról, akkor teljesen letörök, olyan érzés, mintha mondjuk melltartót felejtettem volna el  felvenni.
6. 19 és 28 éves korom közt egy Gyuri nevű fiúval jártam. Rengeteg kalandban volt részünk együtt, és sokat utaztunk. A szakításunkkor írtam neki egy dalt. 
7. Borzasztóan rendetlen és szétszórt vagyok. Ezt általában nem tudják rólam, mert jól álcázom, valamint mostanra rengeteget fejlődtem tudatosan, de mindez őrületes erőfeszítésembe kerül. 

Hát, ennyi. Én nem akarok senkit zaklatni ezzel, így csak akkor csatlakozzatok, ha van kedvetek. Franciakulcs, Violet, Marcipán, Selinda. Tudom, ez csak 4.
(Most egy kicsit elbizonytalanodtam: ilyen nem volt már egyszer régebben?)

8 megjegyzés:

  1. A harmas pont nagyon rock n roll, olvasni is jo volt :)

    VálaszTörlés
  2. Wow, gimiben a 3. pont nekem is nagy álmom volt! Mennyire jó, hogy te meg is valósítottad!!
    Ilonka, tavaly ezt a játékot már megkaptam egy "majdnem olyan jófej lánytól", mint Te! ;) Nagyon köszönöm, hogy gondoltál rám!

    VálaszTörlés
  3. Köszi! :) A szelet én is utálom! :)

    VálaszTörlés
  4. Uuh, a 3. pont után nem is tudom lehetsz-e ennél lazább számomra! :)

    VálaszTörlés
  5. Úúúú, mindig is tudtam, hogy szupi egy csaj vagy te :)

    VálaszTörlés
  6. Hármas pont, aztaaa!!! Mekkora kaland! :)
    Hetes pont: sajnos én is! :(( nagyon kemény meló, hogy rend legyen a lakásomban, és ami annál is nagyobb: hogy meg is maradjon! :-P (valahogy egy szempillantás alatt kupi lesz mindig)
    ha nagyon magam alatt vagyok, akkor a legnagyobb a kupi a kecóban...

    VálaszTörlés
  7. van kedvem, köszi:) a kabátkollekciót tökéletesen megértem! a párizsi élmények pedig szerintem megérnének egy bejegyzést
    én is szétszórt vagyok és kapkodok, de ez a korral remélhetőleg csak javul

    VálaszTörlés
  8. Én erről lemaradtam. :( Hogy lehet? Nem tudom.

    VálaszTörlés