2014. február 1., szombat

Things that make me go mmmmm

Egy ideje nézegetek vízforralót, mert kislábasban szoktam vizet melegíteni a diákoknak a teájukhoz (a mikrót, ha lehet, kerülöm), és hát ugye az nem menő. Persze nekem nem jó egy hétköznapi vízforraló, mert nekem abból is szép kell, színes meg dizájnos. Én azt hittem, találtam egy piaci rést, de nem, úgy látszik vannak még ilyen idióták mint én, és a Butlers gondolt rájuk.
élőben sokkal szebb
Mondjuk kétszer annyiba került, mint amennyit eredetileg szánni akartam rá. De nekem az ilyen dolgoktól javul a közérzetem, és hát valljuk be, ezért a látványért is megérte (nekem):

6 megjegyzés:

  1. kezet foghatunk, pink egér meg sárga tengeralattjárós teatojás.

    VálaszTörlés
  2. Na ezzel én is így vagyok. Bár a vizforralóm mezei fehér, a család ki van akadva, hogy nekem nem jó az akármilyen konyhai időzítő, mert az is legyen egyedi.

    VálaszTörlés
  3. Nekem mikor hogy...általában szeretem a letisztult, sima, főleg fehér színű dolgokat, de van, hogy meglátok valamit és abból csak az az egy kell...pl. ha van belőle kutyás (ha szép!), akkor biztos az kell...bögre, konyhai időzítő, ilyesmik :)
    Szép a vízforralód!

    VálaszTörlés
  4. Szuper! :) Ha egyszer az enyém megadja magát, én is színeset szeretnék! :)

    VálaszTörlés