2014. február 26., szerda

Jókedv

És még olyan is volt ma, hogy büntetésből feleltettem egy osztályban egy nehéz anyagból, mert tegnap nem bírtak magukkal, és képzeljétek, tanultak mint az állat, és minden felelő ötöst kapott, de úgy, hogy tényleg megérdemelték, nagyon jó érzés volt, jól megdicsértem őket. Egy másik osztályban pedig nagyon rendesen dolgoztak, és az óra utolsó 15 percben beszélgettünk, és kérdezgettek rólam mindenfélét, én pedig meséltem, és azt mondták, hogy a tanárnő (ez én lennék) úgy néz ki mint egy diák, hát awww. 

A sikerélmények miatt pedig nagyon jókedvűen jöttem ki a suliból, kiléptem az épületből, 15 fok, előttem a Duna meg a bicikli úton suhanó bringások, ordítva énekeltek a madarak, a nap pedig úgy sütött, hogy alig láttam, de nem bántam - szóval full tavasz fogadott. Ma kivételesen autóval voltam, ami nekem mindig kicsit ünnepi, nem sokat használom mert mindig tekerek, pedig imádok vezetni, annyira szabadság érzetet ad, még az én picike autóm is. Hazadobtam a cuccaimat, és aztán elautóztam ide-oda, elintézni a dolgaimat, nagyon hangulatos volt a csupatavasz városban krúzolni, és egyszer csak megszólalt a kedvenc számom, amitől mostanában mindig fülig ér a szám. Feltekertem a hangerőt, és énekeltem tiszta erőből, nem érdekelt, hogy ki lát - na az a néhány perc, az 10 pontos volt. 

Szólok nektek is, hogy itt a tavasz, és egyre több ilyen kvázi hibátlan napunk lesz, nem kell izgulni.


3 megjegyzés: