2014. február 3., hétfő

Waste of time

A leginkább elfecsérelt perceim óráim időszakaim azok, amikor hazaérek iskola után, megebédelek, megiszom a kávém, majd várom hogy megérkezzen az első délutáni diákom. Ez a várakozás általában fél-1 óra közt van, ami pont nem elég arra, hogy elmenjek mondjuk sétálni a blökivel, vagy aludjak egy picit, ahhoz viszont túl fáradt és türelmetlen vagyok hogy mondjuk olvassak, beszélgessek vagy más értelmes tevékenységet csináljak, ilyenkor már csak az lebeg a szemem előtt, hogy letudjam a tanítást, legyek már túl rajta, legyen vége a munkanapnak, és pihenhessek, mehessek, lazíthassak. Meg ilyenkor már rá is vagyok koncentrálva az anyagra, és nem nagyon szívesen terelem el magam komolyabban. Így általában ülök a konyhaasztalnál az előkészített anyag fölött, előttem tea, várom a diákot, elolvasom a tegnap óta írt blogbejegyzéseket (1 perc*), majd nyomkodom a frissítés gombot, hátha időközben blogolt valaki. Haszontalanul töltött drága idő. 

Amúgy ma milyen gyönyörű tavasz volt?

*Egyébként meg nem értem, mások miért nem blogolnak munkaidőben, mondjuk annalightot megdicsérem, mert ő ma délutánra 3  bejegyzésnyi terméssel szolgált, de jó lenne ha a többiek napközben kicsit kevesebb időt szentelnének a munkájuknak, és többet a blogjuknak, hát irgumburgum.**


robin curtiss

**Mielőtt még kapnám az osztást: viccelek!

27 megjegyzés:

  1. én ma du 4-kor ettem először. enni és pisilni általában meg szoktam állni, de a mai nap nem ilyen volt. egyébként nagy álmom egyszer irodában dolgozni. szép ruhában járni és mindenféle munkahelyi kalandokba keveredni. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is ilyen, se pisilés, se evés. Kivéve ha van lyukasórám. Mondjuk munkahelyi kalandok akkor sincsenek, pedig én is szívesen keveredék beléjük!

      Törlés
  2. én próbálkozom, de bent kizárt a netezés, a mobilra meg órákig nem tudok nézni sokszor. én is irgumburgum mindenki másnak, de te meg vagy dicsérve, mert sokszor írsz :)

    VálaszTörlés
  3. te is írhatnál gyakrabban :) mondjuk naponta 4-5 posztot, h amikor az irodában elegem van, akkor olvassalak. az irodában, ahol nincsenek munkahelyi kalandok :P

    VálaszTörlés
  4. Ugyan nem vág teljesen témába, de Annalightot továbbra is csaj jelszavas vip-tagok olvashatják?
    Kedves Ilonka, a te írásaidra meg nagyon rácuppantam, végigolvastam visszamenőleg is, és visszajárok naponta friss bejegyzésekért :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, örülök! Igen, annalight blogja zárt.

      Törlés
    2. lehet kerni jelszot, amennyiben megbizonyosodom rola, h nem vagy illetektelen szemely :)

      Törlés
    3. Neem, az nem :) inkább régi fan még a wadalmás korszakból.

      Törlés
    4. omg, az ... hát az sem ma volt.. :O

      Törlés
    5. Annalight és hol lehet? Engem is érdekelne.. :)

      Törlés
    6. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
    7. küldjetek egy mailt ide: pannamarine@gmail.com, és ha nincs ellenetekre, akkor egy fb elérhetőséget, h meg tudjam nézni, h igazi emberek vagytok-e :D (nem jelölök be senkit meg semmi ilyesmi).
      én névvel-arccal vállalom a blogomat, és szeretem tudni, hogy a nickek mögött is igazi emberek vannak.
      ilyen biztonsági intézkedésekre sajnos szükség van :(

      Törlés
  5. Igen, te is írhatnál gyakrabban. Én is egy irodából, ahol szintén nincsenek munkahelyi kalandok. Szerencsére. :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mivel szerintem nálam nem sokan írnak gyakrabban, el kell mondanom, hogy nem esik jól, hogy ezt kapom, tormacsillus, pillanat. :( Nem ülhetek a gép előtt egész nap, és pötyöghetem be hogy mi (nem) történik velem, valamikor élnem is kell, hogy legyen miről írnom (persze nem csak ezért). Meg aztán muszáj megtartanom magamnak egy kis privát szférát is, így az is olyan fura, mikor írjátok, hogy jajj, úgy várjuk hogy ezt majd részletesen leírd! Muszáj meghúznom egy vonalat, hogy mit osztok meg, és mit nem.

      Törlés
    2. de Ilonka, én csak vicceltem, azért raktam mosolyjelet meg kinyújtott nyelvet, tökre nem panaszkodni akartam vagy megbántani, jajj, most tök rosszul érzem magam, h így jött le :( ne hariiiiii

      Törlés
    3. Jaj, én sem úgy szántam. Csak úgy fel tudják dobni a napomat a blogok, ezzel lazítom el magam 2 adag meló között.

      Törlés
  6. Nekem is ez a legutálatosabb dolog a tanításban, hogy vannak ezek a semmiresemjó holtidők.
    Én most blogolnék, mert sok mindennek örülök, amit írhatnék, de annyira sok minden történik, hogy nincs is időm írni, amit meg gyorsan le lehetne írni, azt meg nem illendő kiírni a zinternetre :D

    Mondjuk én is szoktam nehezményezni, hogy amikor épp sok szabadidőm van (mert lemondták az órámat mondjuk :P), akkor erre nem érez rá egy blogger sem és emiatt ír aznap sokkal többet :D
    De igen, nálad elég gyakran frissül minden, én meg vagyok elégedve, nem fogok panaszt írni a vásárlók könyvébe ;)

    VálaszTörlés
  7. az irodai kaland mit takar? Mert ha viszonyokat, akkor itt az irodában sajnos nincsenek, pedig tökre bírnám, ha szemem előtt elevenedne meg a fiúk a klubból :D (rajtam kívül még egy lány dolgozik itt, amúgy 28 fiúkollégám van :D)
    ha pedig izgalmas mindennapok az irodábant értitek a kalandok alatt, azok néha akadnak, olyanok is, pl amikor ilyen szavakkal dobálóznak a srácok h az igbt-t nem láttad valahol, és én meg csak nézek, h mi az az igbt és magamtól sikerül rájönnöm, hogy az bizony szigetelt kapujú bipoláris tranzisztort jelent, such izgalom! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem tudom a többiek mire gondoltak, de nekem itt semmilyen típusú kaland nincsen. :( A szigetelt kapujú bipoláris tranzisztor egészen izgin hangzik. :P

      Törlés
  8. Hát nálunk van minden. Romantika, thriller, horror, félelem, vidámság, szerelem és többnyire vígjáték valamint mese.. Szép ruhában. Ki akar cserélni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azért a hajnali kelést is tedd hozzá, az kicsit árnyal a képen. Vagy az a horror? :)

      Törlés
  9. Nekem napokig nincs időm blogokat olvasni sem, nemhogy írni... (Bár nálam az a jó jel, ha épp nem írok semmit.)
    Szóval szerintem pont jó így, sőt megfordítanám: amikor nem érek rá, írjatok picit kevesebbet, mert egyszerre kell sokat visszaolvasnom! :D

    VálaszTörlés