2014. február 2., vasárnap

Így ni

Végül jó kis nap lett (vasárnap, mondjuk mi más lenne), ebédeltünk, vásároltam,  vettem magamnak finom kajákat meg virágot, kitakarítottam, mostam, wiiztünk (szóval már nem kell edzenem, hihi), voltam a bátyáméknál ahol beleültem egy kád illatos forró vízbe és kiáztattam magamból minden stresszt, kaptam vacsit meg kakaót, dumáltunk, majd a bátyám hazahozott. Jó volt, na. 

És akkor most hétfő. Az órák fele helyett mondjuk egy ír zenét játszó zenekar koncertjére visszük a diákokat, szóval annyira nem lesz rossz. 

a lidl-ben eléggé ráéreztek a színeimre

4 megjegyzés:

  1. ír zenét játszó zenekar koncertjére én is akarok menni :D

    VálaszTörlés
  2. paddy and the rats, mi? :D azt biztos élveznék :D

    VálaszTörlés
  3. Bran nevű zenekarról van szó, és ez a zene nagyon nem az én világom, szóval lehet menni helyettem!

    VálaszTörlés