2014. március 4., kedd

You're my heart, you're my soul

Elmentem edzeni, és amilyen a formám, basszus elmaradt. Mondtam hogy nem baj, van-e valami más zsírégető cucc 7-től, volt, oda mentem. Hát olyan kőkemény oldszkúl aerobic órán vettem részt, amit egy 60 körüli hölgy tartott, hogy csak na. A gyakorlatsor szinte ugyanaz volt, mint amire kábé 94-ben jártunk az egyik helyi általános iskola tornatermébe. A zene pedig Coco Jumbo, Modern Talking (nem viccelek), 99 luftballons, Gypsy Kings és társai, jó sokat vihorásztam a zenéken ugrabugrálás közben. Ja, és jóga ide, spinning oda, a végére majdnem meghaltam.

3 megjegyzés:

  1. Pénteken járok egy bizonyos órára, és a párhuzamos step aerobic órán beöltöztek az arcok, mert tematikus Jane Fonda nap volt. Szerinted? :D:D:D

    VálaszTörlés
  2. én ezeket önként tudom hallgatni. Najó, modern talkingot és coco jumbot csak nagyon-nagyon részegen, de a 99 luftballoons benne van az edzős zenéim közt (minden edzésnél ugyanazt a mappát nyomom be, kb 5 órányi zene randomra állítva és tele van retró zenével).

    VálaszTörlés