2014. július 9., szerda

A kék szempillaspirál

Még tavaly olvastam ezt a cikket a kék szempillaspirálokról, és már akkor nagyon lelkesedtem az ötletért, de nem akartam pénzt kidobni olyasmiért, amiről nem vagyok biztos, hogy jól állna-e nekem. Az egyik kolléganőm avonozik, amit én nem nagyon értek (zsákbamacskának tartom a termékeiket, vásárlás előtt nem lehet, ugye, kipróbálni), és gimiben vettem tőlük utoljára bármit, de most unalmamban, és mert nagyon olcsó volt, vettem két körömlakkot, amik meglepően jók, meg egy kék szempillaspirált, és egyáltalán nem bántam meg: nagyon szép sötétkék, tartós, nem pereg. Nekem zöldes-kékes-szürkés szemem van, a színe függ attól is, hogy milyen szín van rajtam. Nos, ettől a kék kontúrtól nagyon zöld lett. És az tetszik benne, hogy nem erős, látványos, színes szemfesték hatása van, hanem csak egy üde színt ad az arcomnak, ami nyárra, a napsütötte bőrömhöz és a szőke hajamhoz nagyon szép. Kár, hogy nem mehetek a tengerpartra koktélozni, mert egy ilyen alkalomhoz tökéletes lenne. 

fotó innen


fotó innen

1 megjegyzés:

  1. Nézz oda! Én a múlt héten vettem magamnak kéket. Véletlenül. A hátulján fekete matrica volt, a csomagolást nem olvastam el. Visszavittem a boltba, de logikusan nem vették vissza. Mondták, hogy a hármas szám (0,1 mikromiliméteres betűvel szedve) a kéket jelenti. Az enyémen alig észrevehetően kék, ezért el tudom majd használni.

    VálaszTörlés