2014. november 6., csütörtök

Catty tights day

Ma nem sikerült aludnom, kvázi egyáltalán nem. Sajnos nagyon sokat agyalok, ráadásul tudom jól, hogy tök fölöslegesen, de sajnos ez van. Dühítő, hogy a lányok így túlkombinálnak mindent, ahelyett, hogy csak élveznék az életet. Ahogy kinézek, simán elmehetnék a Walking Dead-be statisztának - még nem szólt senki, de kaptam pár sajnálkozó pillantást, plusz olyan érzés, mintha durván másnapos lennék, még hányingerem is van. Pedig felvettem a cicás harisnyámat is, de az sem segít. Még egy lyukasóra, két nemlyukas, és mehetek haza aludni.

 
a középső - Calzedonia amúgy

Őszintén remélem, hogy nektek jobb napotok van.

16 megjegyzés:

  1. a cicás harisnya nagyon jó :)

    VálaszTörlés
  2. nem is tudtam hogy ilyet nálunk is lehet már kapni, én amerikai netes boltokban látom egy ideje de akkor futok a boltba!:)

    VálaszTörlés
  3. Fú, pontosan ilyet rendeltem hétfőn magamnak :))

    VálaszTörlés
  4. Telihold van ma, biztos az nem segít neked. :)

    VálaszTörlés
  5. Még csak a nap felénél járunk, reméljük, lesz ebből sokkal-sokkal jobb hangulat is a nap végére. :-)

    VálaszTörlés
  6. Leszarom tabletta van otthon? Nálam be szokott válni. Általában. Sajnos nem mindig. Ezzel nem húztalak ki, ugye? :/

    VálaszTörlés
  7. Minél többször alkalmazod és mondogatod hogy leszarod egyszer azt fogod észre venni, hogy és tényleg.. Egyetértek, és nekem is ilyen harisnyám van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bezzeg, Csigusz, ezt a leszarom-dolgot komolyan mondjátok? Nelem ez sose ment.

      Törlés
    2. Az elején nálam sem. De azt mondtam magamnak, hogy most mitől jobb, hogy rugózom rajta? Ugyanaz marad, ha hagyom és leszarom. Semmi se marad úgy. És ez idővel egyre jobb lett. Most már tökéletesen tudok érdektelen lenni. A végén úgyis minden helyzet megoldódik
      kivéve, amikor bocsánatot kell kérni vagy belátni valamit.

      Törlés
    3. Nekem megy.

      (((A baj az, hogy eszembe jutnak a gyerekek, velük muszáj törődni, onnantól fogva megint jön a görcsölés...)))

      Törlés
  8. Hát megértelek. Nekem már krónikus alváshiányom van, ráadásul cicás harisnyám.sincs, pedig a Jézuskának már tavaly is írtam, hogy hozzon...szebb napot neked! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Érdemes sietni, mert akartam venni még1-et, és már mondták, hogy nincs, mert elkapkodják.

      Törlés
    2. És neked is, tessék most már aludni ma éjjel! Remélem, én is fogok.

      Törlés